MissPromiss schreef:Maflinger schreef:bij phoneshop.nl vanaf 22,50 de 3G bij een vodafone abbo. vodafone heeft wel goed bereik.
Dan heb je dus een buitenlandse Iphone he, en zit je dus ook met je garantie. Het is allemaal heel leuk dat Vodafone een Iphone-abbo aanbiedt maar met een Nederlands toestel kan het niet eens. Als jij een nederlandse telefoon wilt zit je aan T-mobile vast.
Persoonlijk vind ik de abbo's van de Iphone super, zie jij maar eens voor 30 euro per maand 150 minuten én 150 smsjes (Dus eigenlijk een 300 bundel) én een internetbundel voor 30 euro te krijgen.
Even een quote van een ander forum:
Citaat:Er zijn inderdaad winkels die simlockvrije, updatebare iPhones verkopen (bijv. uit België) i.c.m. met een zelf te kiezen provider. Ikzelf heb zo'n iPhone gekocht in Amsterdam in de Kinkerstraat. Ik heb KPN en alles werkt top. Goed bereik, tot nu toe overal 3G en redelijk snel. Het nadeel van op deze manier aan een iPhone komen is dat je er meer voor betaald dan wanneer je hem i.c.m. T-Mobile koopt. Wat betreft de garantie; ik heb een verzekering afgesloten voor m'n iphone van een paar euro per maand en krijg een nieuwe iPhone bij diefstal, verlies of schade.