Allejandro schreef:Mowoah, een blackberry is grof ja. Maar je koopt toch ook geen Ferrari als je hem niet wil laten opvallen?
Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
_Eliine schreef:Is het gelukt?ow ga ik even voor kijken
_kath schreef:Kun je niet instellen dat ie afgaat van zacht naar hard?heeft iemand enig idee hoe ik het geluid zachter kan zetten.....
heb alleen maar de mogelijkheden 25% enzo..maar dat ding gaat no zoooo focking hard af....schrik me steeds helemaal het lazurus
Ninla_ schreef:Ik heb al een jaar een Bold,kan niet meer zonder
Jantine_ schreef:Ik lees mee. Ik wil ook graag een blackberry
Jantine_ schreef:Ik ga een prepaid kopen in januari
ManonR_ schreef:Hebben jullie ook dat als je de voicemail aan hebt staan dat je mobiel dan maar heel kort overgaat voor ie op voicemail springt? Bij mij was dat dus wel. Heb nu mijn voicemail uitgezet omdat ik anders nooit op tijd ben met opnemen. Erg jammer. Vraag me af of dit alleen bij die van mij is of dat een ‘kwaaltje’ wat alle Blackberry’s hebben?
_Eliine schreef:Welk type heb jij? Ik heb de Pearl 8110 dus misschien dat het daaraan ligt? Of kun je het stiekem toch ergens instellen?ManonR_ schreef:ik heb dit ook ja!Hebben jullie ook dat als je de voicemail aan hebt staan dat je mobiel dan maar heel kort overgaat voor ie op voicemail springt? Bij mij was dat dus wel. Heb nu mijn voicemail uitgezet omdat ik anders nooit op tijd ben met opnemen. Erg jammer. Vraag me af of dit alleen bij die van mij is of dat een ‘kwaaltje’ wat alle Blackberry’s hebben?
alleen ik heb toch mijn voicemail aangehouden want anders blijft mn moeder bellen haha