fiat seicento weetjes .. ivm inruilen huidige auto...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

miekelover

Re: fiat seicento weetjes .. ivm inruilen huidige auto...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 22:44

ik heb een cinquecento van 14 jaar oud volgens mij. voor een leuk prijsje kunnen kopen.. rijd zuining rn brengt mij overal heen. Een leuk beginners autotjes. hij heeft net 81000 gelopen. ik rij er mee naar me werk dat is 5km ofzo. en na de paarden. ik gebruik hem niet voor lange afstanden. alleen voor kleine ritjes. De auto heeft niks geleden toen ik heb particulier kocht. Zag er heel netjes uit. dus heb een goed koopje kunnen doen. Zit niks luxe in maar dat hoeft ook niet

taffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 18:46

Hier nog een Seicento rijder , hiervoor had ik een Cinquecento uit '96.
Beide heel tevreden over, heb er nog geen hoge kosten aangehad.
Alleen het binnenlicht was een keer kapot.

Die Seicento die jij hebt gekocht klinkt wel erg luxe met electrische ramen ect. Haha!
Defecten van extra snufjes kan ik niks over zeggen Clown

Wat me opvalt is dat veel mensen erg negatief staan tegenover Fiat, toen ik mijn eerste Fiatje had viel die mij daarom erg mee, ik vind hem zo slecht nog niet Tong uitsteken
Alleen de veiligheid is wel erg beneden de maat als ik dat filmpje bekijk, maar ik kom er ook niet vaak mee op de snelweg Knipoog

Hier kun je info opzoeken over hoe duur je auto loopt:
http://publiek.vwe.nl/

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 22:35

ik ben vandaag ook naar een seicento wisten kijken. Dinsdag ga ik er een proefit mee maken. ik heb altijd een cinquecento gereden. echt een super autotje. reed zuining,weinig wegenbelasting en bracht mij overal naar toe. Ik gebruikte hem voor kleine afstanden. prima auto ervoor. kijken of de seicento iets is