Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

), moet ik de Windows Mobile Apparaatcentrum installeren maar als ik op 'gereed' klik nadat hij is geïnstalleerd gebeurt er niks, en kan ik hem verder ook niet terugvinden op de pc.
), dus dit komt me nog niet zo bekend voor eigenlijk...
nou ik hoop dat ik hier iemand kan vinden die me ermee kan helpen, heb heel het topic doorgelezen maar werd er niet echt wijzer van...
. 
Vanny_ schreef:Ik weet niet of je dit bedoelde met je vraag, maar ik heb inderdaad geen usb-stick/kabeltje oid erbij gekregen.
. Teuntje111 schreef:Je kan wel het een en ander instellen om langer met je batterij te doen, maar langer als anderhalve dag heb ik er nog nooit mee gedaan. Hij staat nu gewoon uit/standby, alles op zwart en gaat pas weer aan op het moment dat ik het knoppie bovenin indruk.. Geen schermbeveiliging of iets, gewoon niks, zwart
.
.
eilleen333 schreef:Die kabel zou er wel bij moeten zitten... Ik heb er vandaag eentje opgehaald, en heb de kabel wel. Ben er nog niet aan toegekomen hem aan te koppelen. Ben hem eerst aan het uitvogelen.
. Heb je er misschien een foto van? Teuntje111 schreef:Ik heb nu ook een paar maanden de omnia, ben er op zich best wel tevreden over..
Kan alleen geen firmware updaten omdat ik Vista op mijn pc heb en daardoor ik geen Active Sync kan installeren.. Dus ik braaf Active Sync op mijn flaptop geinstalleerd met XP.. Kon hij de firmware alsnog niet updaten, omdat er T-mobile software op de samsung zit...
Ook is de batterij behoorlijk snel leeg, met BT aan nog geen 24 uur, met BT uit ongeveer 36 uur.. Das echt heel wat anders als mijn oude Nokia N73, die ruim een week met 1 batterij doet met hetzelfde gedrag en daarbij stond altijd de BT aan (ivm carkit)
De samsung is wel meer compatible met de carkits van onze beide auto's (peugeot 207 met door fabriek ingebouwde carkit en Parrot belsysteempje) Beide werken de contactpersoonslijst echt super, alleen duurt het bij het openen vanuit die lijst als je iemand belt een paar seconden voor je de ander hoort als die opgenomen heeft.. Best irri, want daardoor denkt de ander vaak dat je geen goede verbinding hebt en hangtie op..
Verder heb ik er Tom-Tom Europe op geinstalleerd.. met een heleboel trucage werkt het eindelijk.. Want de poorten voor GPS moeten gespitst worden voor het gebruik van de ingebouwde GPS antenne.. Dit gaat dus even niet zo gemakkelijk als "volgens het boekje".
De telefoon werkt super samen met Vista en Office Outlook.. Synchroniseren gaat vanzelf met Vista, maar mijns inziens denkt het teveel uit zichzelf na, dat vind ik wel jammer.. Met name dat je je Active Sync software van de telefoon niet meer kan installeren voor je firmwareupdates vind ik irritant. Al mijn email accounts heb ik via outlook lopen op mijn telefoon. Na wat opstartprobleempjes van mij zelf ben ik hier uiteindelijk wel prima aan gewend geraakt. Mijn mail komt nu in hetzelfde rijtje binnen als een sms-je (bijna hetzelfde, muv dat ik op verzenden en ontvangen moet drukken)
En ik begrijp nog steeds niet hoe het interne geheugen van mijn telefoon zo snel vol kan zijn en waarom hij niet automatisch overschakelt op "mijn opslag" als hij dingen op moet slaan.. Foto's en andere dingetjes staan nu overal en nergens op mijn telefoon verspreid.
ik vind het een handige telefoon, minder handig vind ik dus het bellen in de auto. sms-en met touchscreen kàn best irritant zijn als je grote vingers hebt en dat pennetje is dan echt wel een aanrader.. Onhandig vind ik ook dat hij vrij snel van zijn schermbeveiliging afgaat/toetsblokkering.. En hij is glad, waardoor hij best snel valt.. Heb daarom een tasje voor hem gekocht
En ook erg onhandig vind ik dat er niet een gewoon normaal boekje bij de telefoon zat ipv die stomme handleiding op cd-rom.. De CD-rom is overigens niet eens echt toegesplitst op de Omnia maar bijna alleen op Windows Mobile..
Needje schreef:Ik heb de Omnia, en serieus, ik heb spijt!!!
Wat een poedersuiker zeg!
Mailen werkt niet.
En synchroniseren ging 1x goed. Daarna heeft ie alleen maar foutmelding gegeven. En daardoor ben ik al m'n contactpersonen kwijt. Want die had ik op de computer gezet zodat alles netjes in 1x op de tel. gezet konden worden... Niet dus.
Echt, ik ben nu al 2 dagen aan het klooien en ik flikker m zo echt uit t raam.
En t erge is... ik moet er nog 2 jaar mee.![]()
ChantalSmook schreef:Needje schreef:Ik heb de Omnia, en serieus, ik heb spijt!!!
Wat een poedersuiker zeg!
Mailen werkt niet.
En synchroniseren ging 1x goed. Daarna heeft ie alleen maar foutmelding gegeven. En daardoor ben ik al m'n contactpersonen kwijt. Want die had ik op de computer gezet zodat alles netjes in 1x op de tel. gezet konden worden... Niet dus.
Echt, ik ben nu al 2 dagen aan het klooien en ik flikker m zo echt uit t raam.
En t erge is... ik moet er nog 2 jaar mee.![]()
simlock vrij laten maken en verkopen op marktplaats ?
.