Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Vippie schreef:Kan je de N73 iig sterk afraden, wat een pokkeding is dat zeg. Ben blij als ik over een jaar weer een nieuwe kan uitzoeken.

Hij past goed in je zak , zit internet op , reageert snel , 5 megapixel camera. Je kan hem volgens mij ook nog eens bij elk abonnement krijgen.
Polivy schreef:Over de HTC Touch Diamond heb ik goede verhalen gehoord.
Mijn ervaring met de Nokia N-series is me erg tegengevallen. Veel vastlopen, ontzettend traag wanneer je er ook maar IETS aan muziek of foto's of wat dan ook op hebt staan. Heb een N-72 pink, maar hoor deze verhalen van veel N-series-gebruikers. Maar goed.. nog een jaartje volhouden en dan weer wat nieuws.
amanda2 schreef:Ik heb de N95 en ben er erg blij mee, al gebruik je maar een klein deel van wat hij allemaal kan...
En heeeel handig een goed navigatie systeem!! felicity schreef:Ik mag zaterdag ook weer een telefoon uitkiezen. En volgende week mag vriendlief weer een telefoon uitkiezen. Hij is er al uit hij wil de N95 hebben vanwege het navigatie systeem.
Ik ben er alleen nog niet uit. Misschie dat jullie me kunnen helpen. Wil een telefoon die mooie foto's kan maken (voor een telefoon), en war ik mp3 en radio mee kan luisteren en uiteraard kan bellen en smsen. Welke telefoon zou ik dan nemen?
sarah_m schreef:Dat heb ik bij mijn blackberr ook en betaal 25 per maand.Iphone is tof! Onbeperkt internet en belminuten + smsjes voor 30 p.m.
Heel mooi en handig dingetje! Zitten veel leuke extra's op
Polivy schreef:Las trouwens net dat het bellen met de IPhone een ramp schijnt te zijn.