ik heb het virus ben jij dat op die foto te pakken, dat is een virus die zich via msn verspreid. Ik startte net mijn msn op en het werd naar iedereen in mijn lijst verstuurd zonder dat ik e wat aan kon doen. Ik kreeg dus gistere een link van ee vriendin en klikte erop. ( zij was dus ook besmet ermee ). Nu heb ik het ook te pakken. Steeds als we die documenten verwijderen die we krijgen maakt hij weer nieuwe aan. Weet misschien iemand hoe we dit virus kunnen verwijderen? Of moet ik de hele pc schoonmaken? Hoop dat iemand het antwoord weet.
Dit hoort hier niet... Wij hebben dat virus ook, maar bij ons slaat alleen msn op hol en verder niks. De laatste tijd gaat het eigenlijk steeds beter... Dus waarschijnlijk is het een ander virus met dezelfde methode. Van jou virus heb ik nog nooit gehoord helaas.
er zijn al heel veel mensen met dat virus Was het niet een of ander Trojan Horse virus? Een vriendin van me moest in ieder geval hele computer leeghalen enzo..
Dat virus werd mij ook toegestuurd:P er stond 'ben jij dit op die foto' en dan een link.. had net een feestje gehad, dus ik erop klikken.. maar toen kwam er zo'n venstertje anders dan normaal.. met uitvoeren of annuleren.. dus toen annuleerde ik m maar..
ik heb dat ook gehad. Allerlei virusscanners, niks hielp. Toen systeemherstel gedaan naar 01-07-07, datum voordat ik het virus kreeg en alles is nu weg!
ik ook maar had ook een plaatje van mezelf toen dus dacht dat het ddaaar wat mee te maken had. maar weet niet of die hetnou doorstuurt enzo want me virusscanner herkende hem maar of die nou verwijderd is
Het Trojan Horse Virus heb ik wel gehad zeg maar, nouja, m'n computer vond 'm iedere keer met de virusscanner, en daarmee haalde ik hem er weer af. Voor de rest gelukkig nooit ergens last mee gehad
rommulus
ik heb dat ook gehad. Allerlei virusscanners, niks hielp. Toen systeemherstel gedaan naar 01-07-07, datum voordat ik het virus kreeg en alles is nu weg!
mijn schoon zusje had het idd ook en dat heb ik toen ook zo opgelost (zij kreeg er ook reclame bij van lichte zeden tevereeltjes) is nu nog steeds goed
ik had em ook , je kan hem weg doen via je msn te verwijderen en dan een nieuwe te installeren zo heb ik het kunnen oplossen , mijn beste vriendin ook !
Tip, als eerste naam in je MSN lijst 0000.aaaa met naam xxxxx zetten. Let wel een . neerzetten geen @. Dan blokkeren de meeste virussen op deze nepnaam en wordt een virus in elk geval vanaf jouw computer niet verderverspreidt.
kitty_gomez
Geplaatst: 21-06-07 18:19
.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 03-03-24 11:41, in het totaal 1 keer bewerkt
hey cindy , ik heb het ook gehad en bijna weer , want hij stuurde het inderdaad van jou msn naar die van mij heb er gelukkig niet op geklikt. ik heb andere msn er op gedaan en de oude verwijderd. dat heeft gewerkt.
nou verdomme ik ben ook zok stom geweest om op die link te klikken, wist ik veel! me hele laptop flipt, en de virus scanner kan m niet weghalen ik weet t niet meer de laptop is niet eens van mij ! help..
Net komt er een meisje op msn: "Ben jij dat op die foto *link* " Dus ik klikte, maar toen kwam er iets om de bestand te openen, maar ik klikte toch maar op die kruisje.. vertrouwde het niet.. Kan ik het nu ook hebben? of alleen als je het echt opent?
kitty_gomez
Geplaatst: 21-06-07 19:55
.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 03-03-24 11:42, in het totaal 1 keer bewerkt