Tazzey schreef:Heb je de Airpods pro al in je oor gehad? Ik kan zelf geen dopjes hebben die in het oor gaan behalve de Airpods pro. Het deel wat in je oor gaat is een flinterdun siliconen dopje. Die dopjes worden in een aantal verschillende maten erbij geleverd zodat je ze echt goed passend kunt maken. Ik heb voor links en rechts andere maten erop zitten. Bij ieder ander oordopje heb ik binnen vijf minuten enorm pijnlijke oren die ook lang pijnlijk blijven. Ik wilde dus aanvankelijk ook geen airpods, tot ik me liet overhalen door een vriendin om ze te testen. Ik stond echt versteld van het draag comfort, je voelt ze totaal niet.
Ik heb ze soms acht tot tien uur per dag in mijn oren terwijl andere dopjes al een drama zijn na een paar minuten. Ik ben er zelfs een keer mee onder de douche gestapt omdat je ze gewoonweg niet voelt zitten. Ook met slapen pak ik ze er soms bij. Wij hebben nogal asociale en rumoerige buren en dan is het fijn om ze in te hebben met in slaap vallen. Ze noise canceling werkt ook erg goed zonder muziek aan.
Ik zou ze zeker eens passen bij de Apple store, je zult misschien versteld staan.
Precies dit heb ik ook. In ears, brrr… maar bij de airpods pro kan ik dit wel prima hebben omdat je zelf de dopjes kunt kiezen. Ik val er mee in slaap zonder er last van te hebben. Ondanks je twijfels zou ik ze niet gelijk uitvlakken. Ik vind ze echte lifesavers op momenten dat ik overprikkeld ben.