ingvdh schreef:De bovenste foto is inderdaad een vulpunt.
Ik heb nergens meters zitten, alleen op de CV zelf, dus ik check daar altijd of er bijgevuld moet worden.
Heb je al ontlucht? Het kan zijn dat er veel lucht in de buizen zit en hierdoor de meter niet de juiste waarde weergeeft. Ontuchten doe je bijvoorkeur zo hoog mogelijk in de installatie.
Super!
Dan ga ik daar na mijn werk mee bezig. Ik heb nog niet ontlucht. Ook omdat ik bang was dat er nog meer water uit zou lopen, haha. Maar daarna ga ik daar gelijk mee bezig.
herr_balou schreef:Dat op je radiator is het vulpunt en de druk meter geeft 1 aan en dat is echt te laag. Die rode wijzer is wat het minimaal moet zijn.
Let even op met wanneer welke kraan/hendel open en dicht en slang los en vast. Teiltje en dweiltje bij de hand houden is raadzaam.
Oh dat maakt het een stuk logischer, ik dacht dat ik dus naar de rode wijzer moest kijken.
@karuna: Yes bedankt voor de tip! Dat had ik inderdaad meekregen van de vele instructie filmjes. Al was dat laatste stukje me nog onbekend. 
Oh en een installatie bedrijf bellen had ik dus al gedaan voor onderhoud. Echter zijn ze in de winter voornamelijk voor storingen, waardoor de wachttijden erg lang zijn.