Barbet schreef:Wij hebben een peugeot 207, wat jij wenst past er wel bij.
De nieuwere variant is natuurlijk nu de 208.
Ik heb de 208 (2019), automaat GT met sport(kuip)stoelen. Ondanks mijn lichamelijke klachten kan ik hier ontzettend fijn mee rondrijden. Stuur is kleiner en lichter. Automaat is sowieso ideaal. Cruise control die meedenkt in de zij van afstand houden (kan je instellen). Het is geen gigantische auto maar voor mijn gevoel prima zitruimte en ook nog een oké achterbak. Ik heb nog geen trekhaak maar hij zou onze nieuwe trailer van mogen trekken (tot 1200 net als de 3008 die mn broertje least). Ik heb hem gekocht maar er zijn heel veel lease mogelijkheden. Daarnaast zowel benzine, hybride als volledig elektrisch.
Die 3008 van mn broertje (2021) die denkt uberhaupt bizar mee (kan je allemaal uitzetten) maar is voor langere stukken wel ideaal. Hij is in 1x van NL naar Oostenrijk gereden. Auto gaf melding dat ie moest rusten
Maarja.
Ik ben er onwijs happy mee, maar ik zocht een auto bewust op hoog comfort (kom van de 107) door mijn klachten. Maar ook met t oog op de toekomst als de klachten erger worden.
Ook vind ik dat ie zuinig rijd. Ik rijd nu bewust in de eco stand en op de snelweg is hij sowieso heel soepel. Ik heb daar verder geen verstand van. Maar als ik alleen naar stal rij (iets meer dan 100km totaal per keer) kan ik bijna 9x. Is dan het grootste gedeelte snelweg met een stukje 50/60.
Ik hoop dat je er iets aan hebt!

Ohja ik wilde persé de blauwe. Deze rolde letterlijk op mn pad dus achja
Laatst bijgewerkt door xDenies op 27-06-22 23:00, in het totaal 1 keer bewerkt