Sinds april woon ik weer in Zwolle, bij mijn moeder, want ik kan geen huis vinden. Ik ben 33, heb een hartstikke goeie baan met prima inkomen, maar dat is precies het probleem.
Ik sta ingeschreven bij de woningbouwvereniging, maar na een paar jaar ben je nog steeds nummer tig op de lijst. En ik ben wel een partij kieskeurig! Ik wil niet in de stad of drukke wijk wonen. Een leuk stukje van een boerderij, ik hoef geen luxe, maar ik wil ruimte om me heen. Ik heb geen kinderen, ook geen kinderwens momenteel geen partner. Op 50m2 was ik in Lunteren hartstikke gelukkig! Helaas was dat echt te ver naar stal, dus ik heb die woning opgezegd toen ik weer in Zwolle ging werken. Maar dat huisje was verder echt perfect!
Ik zoek bij particuliere woningen, op marktplaats, heb oproepjes op Facebook gedaan, maar 0,0 resultaat.
Er is een mega woning tekort, maar er moet toch ergens iets zijn?
Het hoeft niet groot, en maar ook niet perse goedkoop. Woongenot is zo belangrijk! Dat zijn mijn eisen: niet in flat, rijtjeshuis of drukke wijk en binnen een straal van een half uur rijden van Hattemerbroek. Daar woont mijn paard en die blijft daar ook wonen.
Liefst een huurwoning.
Iemand de gouden tip?
Als ik via hier aan een huis kom krijgt de tipgevende bokker een beloning