Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
senna21 schreef:Cookies schreef:Hier heb ik 6 ipads in de kast staan, er zijn soms spellen die ineens spontaan wat beginnen te roepen. (je lacht je gek soms)
Zou het soms een spel kunnen zijn die het scherm op licht?
![]()
![]()
Big brother rules
kwita schreef:Lieffiefi schreef:Dat klinkt wel eng!
Alsof hij overgenomen is door iemand van buitenaf.
Ik heb echt geen idee wat het kan zijn.. maar ik volg dit mysterie graag!
dit kan dus wel, ik zou hem toch eens laten doorlichten( en geen bank zaken op doen)!
Lieffiefi schreef:Ze kunnen tegenwoordig software plaatsen.
Als dat het geval is dan zie je je hardware aangaan/oplichten en wordt er inderdaad een code ingetoets.
mij is geleerd dat als een apparaat ''zelf'' zijn code intoetst je hem zo snel mogelijk uit moet zetten en na moet laten kijken.
Dit omdat dat een no.1 symptoom is van overname door extern.
Lieffiefi schreef:Ze kunnen tegenwoordig software plaatsen.
Als dat het geval is dan zie je je hardware aangaan/oplichten en wordt er inderdaad een code ingetoets.
mij is geleerd dat als een apparaat ''zelf'' zijn code intoetst je hem zo snel mogelijk uit moet zetten en na moet laten kijken.
MarlindeRooz schreef:Lees het boek “ik weet je wachtwoord” maar eens. Spyware kan je zelfs oppikken door een fout mailtje te openen of een gek bestandje van een bekende te openen via de mail. Dus zou maar snel een scanner erop zetten.
Yavanna schreef:Lieffiefi schreef:Ze kunnen tegenwoordig software plaatsen.
Met een ipad? Volgens mij is dat weer een hoax..Dan zul je toch echt zelf eerst een foute app moeten downloaden of op een link klikken die besmet is.. Applestore is enorm goed beveiligd… Anders kunnen ze echt je ipad niet op…