Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
superpony schreef:Hoe groot is je tuin?
En heb je alleen kunstgras? Op zand? Of ook bomen en struiken in aarde?
Ik denk dat als de tuin weinig m2 heeft en het kunstgras op zand ligt, dat het probleem is van de lucht.
superpony schreef:Omdat het in verhouding klein is, gaat dat enorm ruiken. Combinatie van kunstgras en zand. Dan zou je je zand een laagje eraf kunnen halen, nieuw zand erop, nieuw kunstgras, maar als de hond het blijft doen, moet je dat misschien elk jaar of wel 2x doen.
Loopt je vocht wel goed weg?
.Gillbo schreef:Ik denk dat je haar vaker moet uitlaten voor ze de tuin in gaat.
Die lucht verdwijnt helaas niet als ze wekelijks in de tuin plast of trainen dat ze op een soort kattenbak gaat
)
.Binnen doet ze niets en als ze de hele dag binnen is tussen de wandelingen door dan gebeurt er ook niets.
.
Kana schreef:SandAndOak schreef:Ik zou een toiletplek voor het hondje creëren en dan dat aanleren in de tuin. Sowieso handig stel ze is een keer ziek waardoor ophouden lastig is dan heb je een optie direct bij huis die ook nog makkelijk schoon te maken is.
Leuk voor de buren..
Kana schreef:SandAndOak schreef:Ik zou een toiletplek voor het hondje creëren en dan dat aanleren in de tuin. Sowieso handig stel ze is een keer ziek waardoor ophouden lastig is dan heb je een optie direct bij huis die ook nog makkelijk schoon te maken is.
Leuk voor de buren..

AMCM schreef:Weet je zeker dat het door jouw hondje komt en niet door een kater uit de buurt?
die plaste dan als ik haar had uitgelaten nog heel even een klein plasje vlak voor de voordeur
).
en soms nog als bonus ook nog een drol erbij