Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Op mijn slaapkamer heb ik al airco, maar gezien dat nogal wat stroom verbruikt en daarmee best slecht voor het milieu is, vind ik dat niet voor het hele huis een optie. Daarbij moet ik vaak overdag slapen ivm werk, en dan is het lekker als ik de slaapkamer kan verduisteren.

Vjestagirl schreef:Ik heb ze nog niet besteld. Op mijn slaapkamer heb ik al airco, maar gezien dat nogal wat stroom verbruikt en daarmee best slecht voor het milieu is, vind ik dat niet voor het hele huis een optie. Daarbij moet ik vaak overdag slapen ivm werk, en dan is het lekker als ik de slaapkamer kan verduisteren.
Stroom van buiten pakken is eigenlijk best een goed idee. Als ze stroom kunnen pakken van hetzelfde punt als de airco unit dan hoeven ze met een afstandsbediening idd niet door de muur heen
DuoPenotti schreef:Hou er rekening mee met stroomuitval/brand werkt het op stroom niet meer.
Wij hebben rolluiken, maar niet alles electrisch.
maar ee doen alsnog ook airco.kirsten87 schreef:Ik zou het geld persoonlijk toch liever aan een airco uitgeven, dan weet je zeker dat het koel is binnen. Met screens viel het resultaat mij af
Shadow0 schreef:Ik denk dat de optie tot afstandbediening handig is, dan is het ook makkelijker aan te sluiten op automatische bediening, bv als je niet thuis bent. Maakt het zoveel uit in prijs?
)
Een app op je telefoon is te modern, dat was nog niet zo standaard toen wij ze lieten plaatsen. 
)Vjestagirl schreef:Afstandsbediening ipv schakelaar kost €440,- (voor alle 4 de screens)
Daarnaast nog het kastje om hem vanaf een app te bedienen kost €350,-
Dus ja, het verschil is best groot denk ik.