Nu ben ik op zoek naar een telefoon met een goede camera. De telefoon die ik nu heb zou dat volgens de verkoper ook hebben, maar als ik een foto wil maken van mijn paard in stap, dan wordt alles al wazig.. nu ben ik dus bang om weer een telefoon met een slechte camera aan te schaffen.
Ik zit er sterk aan te denken om de Huawei p30 pro new edition aan te schaffen, maar Huawei heeft geen toestemming meer om Google services te gebruiken. Nu zou deze editie wel gebruik kunnen maken van de Google services, maar ik vraag mij af of dat in de toekomst zo blijft of dat er een kans is dat ik over bijvoorbeeld een jaar alsnog ineens geen Facebook/Whatsapp en Google meer kan gebruiken. Online kan ik er weinig over vinden, behalve het volgende:

Via vrienden en kennissen word ik helaas ook niet wijzer. Zijn er Bokkers die hier meer vanaf weten?
Verder ben ik natuurlijk sowieso nieuwsgierig naar de ervaringen met deze telefoon, maar mochten jullie andere telefoons weten met een goede camera en die los niet duurder dan 650 euro zijn, dan hoor ik dat ook graag. Zelf twijfelde ik anders nog over de Samsung Galaxy S20.
Alvast bedankt!

Ook zeker qua camera. Sommige foto's wel lichtjes bewerkt met de fotoapp van Huawei zelf, buiten die van het ezeltje en de lichtjes . 

Worden de foto's ook mooi scherp bij bewegend beeld? Bijvoorbeeld een rennende hond of een dravend paard?