Superleuk, maar nu ben ik dus bezig met het uitzoeken van een verzekering. En wat zijn er véél
Ik heb een tweetal verzekeringen op het oog die me wel aanspreken, dat zijn Allianz Direct en InShared. Beiden lijken prima verzekeringen te leveren voor een heel redelijk bedrag.
Uitgangspunten voor de verzekering zijn:
- Nissan Qashqai 2.0 uit 2012
- 30.000+ km per jaar
- volledig verzekerd
- geen schadevrije jaren helaas, afgelopen 4,5 jaar leaseauto gereden. Dat was niet schadevrij, verzekeringsbericht heb ik al opgevraagd bij de leasemaatschappij
Zijn er verzekeringsmaatschappijen die jullie heel erg aan of juist afraden? En zo ja, waarom?
betaalbaar ook met weinig schadevrije jaren!
Houdt er bij Allianz Direct wel rekening dat dit echt een digitaal product is. Dat moet je net liggen en passen
Ik wil je wel even wat meegeven met betrekking tot de leaseverklaring. Deze kunnen door meerdere maatschappijen gebruikt worden om schadevrije jaren te rekenen. Met schade hierop kan dat (helaas) ook negatief uitpakken. Ik zou wat maatschappijen die jou aanspreken even bellen en dan gelijk overleggen over de leaseverklaring. Dan heb jij ook gelijk meer duidelijkheid over de juiste premie en zullen ze je nadien niet zomaar ineens afwijzen/ hele andere premie rekenen als je ergens al verzekerd bent en je stuurt later ineens nog een leaseverklaring toe.