Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mindim schreef:Hier wordt 1850 euro gevraagd. De glasvezel steekt als uit de oprit. Maar van de oprit tot in huis moet 1850 kosten. Dat ga ik dus niet betalen, dan maar die ellendige ziggo.
Ik zit im ZW Drenthe.
terwijl slecht internet dagelijkse irritaties geeft. Selka schreef:Geen gek bedrag helaas. Waarschijnlijk dankzij de oude bewoners.. Meestal is de aanleg gratis wanneer de bewoners direct een abonnement afsluiten. Doen ze dit niet dan krijgen de volgende bewoners de rekening.
Balen maar als je net zo’n beroerde aansluiting hebt als ik die nu tijdelijk met 4G moet werken dan zou ik het gewoon betalen. Bedenk hoe lang je er van plan bent te wonen en deel die €2000 door het aantal maanden. Valt het vast meeterwijl slecht internet dagelijkse irritaties geeft.
. Het is wel een beetje bizar, zo buitenaf wonen we ook weer niet. Maar bellen doe ik thuis ook via de wifi omdat het bereik zo slecht is, 4G bereik is ook slecht. Blijkbaar hebben ze hier 15 jaar geleden ook allemaal fors moeten betalen om verplicht op het riool aan te sluiten. En dan ook nog zelf moeten graven naar de straat toe.
marije1109 schreef:Yep hier ook €1950 en verplicht afnemen via Solcon.
De andere optie was iets van €20 pm, maar dit was dan levenslang als een huurconstructie.....dus toch maar betaald