Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

_Nelleke_ schreef:Ik kan zelf niet zo genieten van bloemen omdat ik het zo treurig vind dat zo’n prachtig deel van de plant staat dood te gaan in mijn huiskamer. Hoe kijken jullie daar tegenaan?
Droogbloemen en planten vind ik dan weer wel heel leuk.
_Nelleke_ schreef:Ik kan zelf niet zo genieten van bloemen omdat ik het zo treurig vind dat zo’n prachtig deel van de plant staat dood te gaan in mijn huiskamer. Hoe kijken jullie daar tegenaan?
Droogbloemen en planten vind ik dan weer wel heel leuk.

Ir111 schreef:Echt nooit. Ten eerste een ontzettend vervuilende industrie wat voor mij voldoende reden is om het niet te kopen.
Daarnaast vind ik bloemen buiten in de natuur op de plek waar ze horen gewoon mooier. Ik kijk liever daar naar ze.
san4nie schreef:Ik koop eigenlijk nooit zulke dingen. Vind het te duur/ zonde van mijn geld. Maar wel heeeel mooi!Saintelette schreef:Ik krijg hier bijna elke twee weken nieuwe bloemen van m’n vriend![]()
Ze komen van een boer hier uit de buurt.
Wat super lief van hem
Sosha schreef:Ir111 schreef:Echt nooit. Ten eerste een ontzettend vervuilende industrie wat voor mij voldoende reden is om het niet te kopen.
Daarnaast vind ik bloemen buiten in de natuur op de plek waar ze horen gewoon mooier. Ik kijk liever daar naar ze.
Helemaal mee eens, maar... je kunt tegenwoordig ook biologische bloemen krijgen (wel duur) en dan is het weer een stuk minder vervuilend.
Telpeva schreef:Hoe kom je aan zulke bedragen voor bloemen? hier kost een basic bosje al snel 7,50 een leuke bos al snel 20.
Ik vind ze ook leuk maar te duur, dus ik hou het bij plantjes in potten want die gaan langer mee
en anders wel uit de moestuin (huis vol pioenrozen).