Ik wil graag draadloze oortjes aanschaffen. Wat is jullie ervaring met Apple AirPods? Hoe is het geluid? En blijft het goed zitten, of vallen ze ook wel eens uit?
Ik wil dan wel de Pro versie aanschaffen vanwege de in-ear dopjes. De standaard oortjes van Apple zijn te groot, die vallen uit. En als er geen draadje aan zit is dat natuurlijk al helemaal niet handig

Ik sta ook zeker open voor tips voor andere merken!
. Je wil dus ervaring over de pro's haha. Geen idee, bij mij blijven de gewone dus goed zitten en vind 300€ echt afleggerij, dus ik zal ze nooit kopen.
.
Ben wel overgehaald, haha. Inderdaad nog wel even kijken waar ik ze ga kopen. Ik koop het liever wel in de winkel i.p.v. bestellen, heb helaas al een aantal keer pech gehad met bezorging van (dure) spullen.
. Overigens werkt find-my niet helemaal perfect, want volgens mij kijken ze alleen waar de oortjes voor het laatst actief zijn geweest AKA uit het doosje geweest zijn (ik zit op mijn werk, heb m'n AirPods naast me liggen, maar ze staan in de app nog alsof ze thuis liggen). Maar het geluid afspelen is wel handig (al moffelt het doosje wel een beetje).