Ik woon in een flat en naast onze flat is een parkeerplaats. Voorheen toen de begane grond bewoond werd parkeerde de bewoner daar.
Sinds meer dan een jaar is het een buurthuis geworden en sindsdien is er dan ook continue gezeik met de dames van het buurthuis. Die elders in dezelfde straat wonen.
Zij menen recht te hebben op de parkeerplaats, ik als bewoner van de direct naastgelegen flat maak er ook veelvuldig gebruik van.
Vorig jaar heb ik een klacht ingediend bij de instantie waaronder het buurthuis valt. Ik heb toen ergens gevonden dat het inderdaad een openbare plaats is.
Helaas was het vanavond weer loos en zelfs de agent ter plaatse (die nogal erg chagrijnig was) vond dat het geen parkeerplaats was.
Vreemd dat hij al 7 jaar zo in gebruik is, maar afijn.
In eerste instantie zou ik een boete krijgen, maar nadat ik rustig gepraat heb met de agent liet hij die tijdelijk varen totdat uitgezocht werd of de boete terecht zou zijn.
Helaas kan ik nu dus nergens meer vinden dat het een openbare ruimte is, ik heb geen idee op welke websites ik het gevonden heb.
Voor nu heb ik de gemeente een bericht gestuurd, maar dat laat 7 dagen op zich wachten.
Ik krijg van de agent ook de informatie teruggekoppeld, maar liefst weet ik het vandaag al.
En of ik toch die boete moet vrezen

Het huis heeft 3 ingangen, de deur die je op de foto ziet, achterdeur die bereikbaar is via de tuin en via de officiële toegangsdeur van de flat.

Ben ook benieuwd!!