Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Winged schreef:Ik heb een fitbit versa. Heeft geen GPS, maar gekoppeld aan een telefoon is hij wel aardig nauwkeurig. Voordeel van de versa vind ik ook dat je gemakkelijk de bandjes kan wissen en dus niet standaard een 'sporthorloge' hoeft te hebben. Zelf heb ik nu een rose-gouden malinese horlogeband erbij om bijvoorbeeld.
Wat wil je persee met een smartwatch?
Nadir schreef:Ik heb een Fitbit Charge 3. Er zit geen GPS in en tot nu toe herkent ie fietsen nog niet vanzelf. Maar je kunt wel instellen dat je nu gaat fietsen en dan registreert ie heel nauwkeurig. Ik ben er heel blij mee!
) wel te verdedigen (bergsport). 
KarinW86 schreef:Heb er wel naar gekeken, maar vind 500 voor een horloge wel te gek
Warboel schreef:KarinW86 schreef:Heb er wel naar gekeken, maar vind 500 voor een horloge wel te gek
Waarom niet de Series 3? Die is nog helemaal prima. En hier in de aanbieding: https://www.amac.nl/apple-watch-series- ... portbandje
amado7 schreef:Ik lees even mee! Mijn vader wil een hele simpele, enkel om zijn oproepen op zijn telefoon niet te missen. (En hij moet ook een nieuw horloge). Hij moet 24/7 bereikbaar zijn en hij voelt hem vaak niet. Dus hij wil enkel daarvoor een smartwatch die hij met zijn samsung telefoon kan verbinden en die dus trilt als hij gebeld wordt. En om daar nou veel voor uit te geven. Dus ik lees even mee!