Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kwanyin schreef:Ik ga misschien heel stomme dingen zeggen nu,maar gewoon facebook messenger? Of werkt dat ook niet?
En anders gewoon ouderwetse sms/email? Is wel niet zo praktisch maar je kan zo wel ook dingen vertellen (en eventueel foto's verzenden). Of gaat het echt om te kunnen videochatten?
) maar het zou tof zijn als ik een videobel mogelijkheid had! Lonni schreef:Volgensmij werkt discord in China wel, had een vriend van me die daar zat.
Via discord kun je berichtjes sturen, bellen en videobellen. Dus dat zou je eens kunnen overwegen

mirriezz schreef:Mijn vriend gaat ook wel op zakenreis naar China. Wij maken dan gebruik van Skype, dat doet het meestal toch wel. We gebruiken dan alleen de chat functie.
Ook kun je kijken naar 'we-chat'. Dat gebruikt mijn vriend met zijn zakelijke contacten uit China vaak.
Dioxide schreef:Mijn schoonvader gaat regelmatig naar China en stuurt dan tussendoor toch wel een "gewoon" Whatsappje. Zonder daar een VPN of wat dan ook voor speciaals voor te doen... Geen idee hoe het kan, maar get gebeurt
. Maar dat kan inmiddels veranderd zijn. troi schreef:Tweede phone is goed idee, maar ik vertrek vanmiddag al dus gaan we niet meer redden