Nu al enkele dagen horen wij echt gestamp op zolder, het is dus echt geen muisje want daar zouden we ook geen problemen mee hebben. Je schrikt je ook iedere keer wezenloos als dit gebeurd aangezien het lijkt alsof er echt iemand op je zolder loopt.
We hebben al op onze zolder gekeken, geen mest of urine sporen. We vrezen nu dat hij IN het plafond zit. We hebben al enkele bedrijven gecontacteerd, echter heeft dat nu met de carnaval totaal geen zin. We zullen dus nog even geduld moeten hebben.
Ik lees vanalles, harde muziek draaien of lawaai maken, penetrante luchten gebruiken om ze te verdrijven. Veel regeltjes ook aangezien het een beschermd diersoort is waarom
? . Wat is wijsheid? Rustig afwachten tot een bedrijf geweest is of heeft iemand een gouden tip voor me wat ik toe kan passen zonder dit "lieftallige" beestje iets aan te doen?
wat vooral vervelend is is dat je niet heel erg veel kan aangezien het een beschermd diersoort is. 
bij voorkeur honden urine. Hoeft geen dikke plas te zijn overigens. Werkt per-fect! Ik heb op die manier eens als enige in de straat dat onbeest uit mijn auto weten te houden(hond laten plassen tegen banden en over motor heen
maar dat is een ander punt van discussie.