Ik krijg sinds 2 dagen maar steeds de melding dat mijn iPhone geheugen vol is.
Kan geen mails meer openen, WhatsApp werkt niet, kan geen foto's meer maken etc..
En nu weet ik dat ik best veel foto's maak, maar als ik naar de opslag kijk nemen de foto's echt maar een mini stukje in beslag van het totale geheugen en is er een heel groot grijs deel dat 'andere' heet.
Ik heb al wat Google-werk gedaan en je kunt apps individueel 'opruimen' en dan wordt hij opgeschoond, maar als ik dan achteraf de app opnieuw wil installeren gaat dat niet meer want nog steeds te weinig geheugen.
Heeft iemand een idee wat die 'andere' dingen dan zijn en hoe ik er vanaf geraak?
Ik heb sowieso al maar heel weinig apps, wat social media dingen, bank app, Netflix etc.. en dan een paar om foto's van mijn camera naar iPhone over te halen en wat om te bewerken.
Ik kan wel weer foto's op pc zetten maar dat is blijkbaar niet eens het probleem.
Dit is een screenshot van de opslag verdeling:

En de apps die zogezegd het meeste plaats in zouden nemen

Wil liever geen iCloud geheugen gaan bij kopen, kan iCloud ook niet inschakelen want dan zegt hij 'onvoldoende iCloud geheugen'..
Iemand hier meer verstand van?
dus had ie 4 jaar weggegooide mail opgeslagen op een onbereikbare plek 
En als ik nu de cloud terug wil inschakelen zegt hij gelijk dat dat niet gaat omdat daar ook onvoldoende geheugen vrij is. Heb wel apps al verwijderd en de nodige terug geïnstalleerd, handmatig om de beurt dan, niet via fabrieksinstellingen. De Facebook app weg doen hielp wel redelijk, maar ik kan via safari geen foto's van Facebook opslaan en dat vind ik zo vervelend dus dat heb ik maar een week volgehouden.
ipad ook hihi dat is normaal genoeg.