Misschien heel stom maar misschien kunnen jullie mij helpen. Voorheen kocht ik haar handdoeken van 100% katoen (badstof) bij de blokker. Helaas hebben zij deze niet meer en vallen de gaten nu in degene die ik nu in gebruik heb. Heeft iemand misschien enig idee waar ik ze nu nog kan kopen en het ljefst voor een redelijke prijs?
Ik heb ze een tijdje geleden bij de Kruidvat gekocht toen ze in de folder stonden. Het is nu opruiming bij Kruidvat, misschien kom je daarin nog wat tegen?
Ik heb ze bij de action inderdaad wel erns zien liggen maar toen waren ze van microvezel gemaakt en dat droog ondanks het vooraf wassrn van de handdoek geen haren. Maar misschien moet ik toch nog eens kijken
Destination
Geplaatst: 09-02-19 21:25
Wij hebben exact hetzelfde probleem! Overal kan je nu microvezel krijgen, maar dat vind ik toch minder fijn
Christiene
Geplaatst: 09-02-19 21:33
Die van de blokker waren handig met een elastiek.. Ik heb nu van die rotdingen met een knoop en een hele kleine sluiting wat er amper omheen krijgt en neemt geen vocht op.. Heb ze weggegooid wat een onhandige dingen
Ik hoop dat er ergens nog wel goeie haarhandoeken zijn.
Ik heb er ook 5.. wil ook de grote handdoeken van hetzelfde spul nog halen voor vakanties
Ohana_91
Geplaatst: 09-02-19 23:49
Suzanne F. schreef:
Gewoon hydrofiel luiers van de Hema!
Dit gebruik ik dus nu ook, werkt ook geweldig! Ik heb grote hydrofielen, werkt ideaal voor mijn lange haar.
Laatst bijgewerkt door Ohana_91 op 10-02-19 00:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025
Geplaatst: 09-02-19 23:50
Ik gebruik eigenlijk altijd gewoon een badstof handdoek... Werkt prima!
Manou
Geplaatst: 10-02-19 10:51
Het voordeel van zo'n speciale handdoek vind ik dat ik hem makkelijker vast kan maken dat hij dan minder in de weg zit tijdens de rest van het afdrogen en aankleden.
Een gewone handdoek werkt toch ook prima? Ik heb lang haar en gebruik en gewone handdoek. Blijft prima zitten. Of mis ik de uitvinding van de vorige eeuw?