Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
!
) instellen, als ik die dan verhoog, bakt hij kei hard! EedihcrO schreef:Andere tip is niet kijken naar een combimagnetron, maar een combioven. Bij die laatste is de hoofdfunctie oven en er zit toevallig ook een magentron op en bij die eerste is dat andersom. In een combioven zit geen draaischijf, maar de magnetron werkt vaak prima. Wist niet dat er zo'n verschil was tot ik een keer een nieuwe keuken aan moest schaffen. wie weet heb je er wat aan.
ShenaBell schreef:EedihcrO schreef:Andere tip is niet kijken naar een combimagnetron, maar een combioven. Bij die laatste is de hoofdfunctie oven en er zit toevallig ook een magentron op en bij die eerste is dat andersom. In een combioven zit geen draaischijf, maar de magnetron werkt vaak prima. Wist niet dat er zo'n verschil was tot ik een keer een nieuwe keuken aan moest schaffen. wie weet heb je er wat aan.
Zie alleen dat ze inbouw hebben
ShenaBell schreef:Mossel schreef:Ik heb al jaren met tevredenheid een Sharp, en mijn ouders hebben ook al jaren met tevredenheid een Sharp. Alles lukt er prima in!
Weet je ook welk type dat is?
Mossel schreef:ShenaBell schreef:
Weet je ook welk type dat is?
https://www.bol.com/nl/p/sharp-r-961inw ... gL5P_D_BwE