Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Cayenne schreef:Wij hebben toevallig deze week een badkamer renovatie besproken. Ook wij hebben net een nieuw huis gekocht met badkamer uit het jaar nul
Wij komen met bouwdepot uit op ongeveer 12.500 euro. Dat is dan wel inclusief slopen, afvoer en opnieuw opbouwen. Voor de aannemerkosten zijn we daarvan 7000 euro kwijt. Het overige bedrag (5500 euro) was dus voor tegels, douche, bad, badkamermeubel, wc etc etc.
Cayenne schreef:Wanneer je het via via laat doen, hou er dan wel rekening mee dat je problemen kunt krijgen met garantie etc wanneer het fout gaat.
Zeker met een bouwdepot is dat best nog een dingetje.
01San schreef:Ik zou adviseren even rond te vragen, of iemand het niet via via kan doen!
Wij hadden namelijk voor onze 2e badkamer een bedrijf laten komen en de offerte was: € 5500,-!!!
Toen heb ik even rondgevraagd in de familie, en mijn stiefvader wist iemand die goed kon tegelen..
uiteindelijk is dat uitgekomen inclusief materialen voor: € 1700 !
Wat een verschil! En het is prachtig!
zal een dure grap worden ben ik bang. De rest van het huis hebben we allemaal zelf gedaan op het stucwerk na dus ook wc beneden helemaal eruit gesloopt opnieuw betegeld, keuken en een muur beneden helemaal eruit etc. Maar de badkamer zie ik echt niet zitten vooral ook omdat je er anders lang geen gebruik van kunt maken