In ear oortjes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Gianti

In ear oortjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-17 12:27

Ik heb weer eens mijn oortjes gesloopt.. ben op zoek naar nieuwe fijne..

Ik heb nu steeds die van Apple, maar volgens mij had ik laatste keer van hele slechte oplage, want na week was de afstandsbediening in beide (had 1 voor mij en 1 voor vriend gekocht) kapot en kreeg bij mijne steeds schokjes ervan :') ook zie ik dat je ze van zowel 15 als 20 euro hebt, zit er tussen die 2 nog kwaliteitsverschil?

Ik sta ook zeker open voor andere modellen, maar weet echt niet waarop ik moet letten.. liefst max twintig euro.. evt dertig als ze duidelijk beter geluidskwaliteit hebben als die van Apple

Luca03

Re: In ear oortjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 12:35

Ik heb van die in-ears van sony, gewone zwarte met van die rubbertjes (of plastiekjes?). Heb je al voor 11 euro en vind ik persoonlijk beter dan die van Apple.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 12:38

Luca03 schreef:
Ik heb van die in-ears van sony, gewone zwarte met van die rubbertjes (of plastiekjes?). Heb je al voor 11 euro en vind ik persoonlijk beter dan die van Apple.

Die heb ik ook! Ze gaan nu al 3 jaar mee. Kwaliteit is super :)

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 12:39

Pepperrr schreef:
Luca03 schreef:

Die heb ik ook! Ze gaan nu al 3 jaar mee. Kwaliteit is super :)

Die van mij gaan gemiddeld een half jaar mee, maar ik heb een jonge kat die het leuk vindt om in de kabel te bijten. Of ik ga erop staan, of m'n pony gaat erop staan. Ze worden ook dagelijks zeker 1,5u gebruikt haha.

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 12:41

http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_jb ... 94817.html :+:
heb dit type al een aantal jaar. Zitten super fijn, je krijgt 3 maten dopjes erbij dus je kan zelf kijken welke je het fijnst vindt zitten. Ik vind het geluid vele malen beter dan de oortjes van Apple!
Bij de Mediamarkt krijg je 2 jaar garantie, die van mij hebben het elke keer net geen twee jaar volgehouden maar dan krijg je dus wel mooi nieuwe oortjes, super service!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-17 12:55

Luca03 schreef:

Heb je misschien linkje of foto?

@nadineblabla:doen ze daar niet moeilijk over? Zie nml veel klachten over levensduur bij die

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 13:17

Nope totaal niet! Ik heb al twee keer nieuwe meegekregen. Zolang jij er niks geks mee hebt gedaan krijg je je garantie. Als er nou echt een oortje volledig af is gescheurd ofzo denk ik dat het wel wat anders ligt :+ ikzelf heb beide keren meegemaakt dat een van de twee oortjes er ineens mee stopte, zonder verdere aanleiding. Dit beide keren na zo'n anderhalfjaar en dus binnen de garantie :)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-17 13:22

NadineBlabla schreef:
Nope totaal niet! Ik heb al twee keer nieuwe meegekregen. Zolang jij er niks geks mee hebt gedaan krijg je je garantie. Als er nou echt een oortje volledig af is gescheurd ofzo denk ik dat het wel wat anders ligt :+ ikzelf heb beide keren meegemaakt dat een van de twee oortjes er ineens mee stopte, zonder verdere aanleiding. Dit beide keren na zo'n anderhalfjaar en dus binnen de garantie :)

Wat top zeg!! Heb ook maar email gestuurd over mijn Apple oortjes.. want kapje is eraf gevallen (echt van de lijmrand) en daardoor dat elektrisch spul erin ook (zit alleen met klein draadje vast erin).. ben benieuwd!!

Voor nu sowieso opzoek nog steeds naar andere :p

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 14:30

Ik heb zelf nooit inear oordopjes, maar Sennheiser is echt een heel fijn merk! Goede kwaliteit en een zeer fijn geluid voor oordopjes.

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 14:34

Wat apart van je Apple oortjes! Die van mij gaan al drie jaar mee en zijn al twee keer (per ongeluk) in de wasmachine gegaan. Ik rol ze wel altijd netjes op (dus niet straks etc.), dus dat kan het ook zijn.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-17 14:34

Mariett schreef:
Wat apart van je Apple oortjes! Die van mij gaan al drie jaar mee en zijn al twee keer (per ongeluk) in de wasmachine gegaan. Ik rol ze wel altijd netjes op (dus niet straks etc.), dus dat kan het ook zijn.

Jup doe ik ook!!

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 09:03

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 09:05

Ik heb van philips geloof ik.. Met een microfoontje.. Kosten ongeveer een tientje bij de mediamarkt.. Ik vind ze erg fijn.. Ze hebben bij mij zelfs al eem keer de wasmachine overleefd.. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 09:07

Ik heb ook al 3 paar Apple oordopjes liggen die het niet meer doen, dus ik lees even mee :=
Echter vallen die in-ears met rubberdopjes standaard uit mn oor, dus ben ik een beetje bang om die te kopen. Betaal ik 30 euro, passen ze niet.

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 09:50

Ik heb ook Sennheisers. Heel tevreden over!

Toothless

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 09:53

Bij in-ears zweer ik bij Marleys! niet duur, 19,90 en zijn milieu vriendelijk gemaakt. Daarbij is de kabel gevlochten en gaat ie minder snel stuk, toen ik mijn apple oortjes gesloopt had heb ik die gekocht en bijna 2 jaar gehad voordat ik ze kwijt raakte op school hahha

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 09:55

Hier ook oortjes van Sony. Heb je al voor circa 10 euro. Houden zich al jaren erg goed en fijn geluid. :j

Edit: En blijven ook behoorlijk stil bij wat hardere muziek. Vind dat je bij die Apple oortjes altijd zo goed kunt meeluisteren. :Y)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-17 09:58

Thx allemaal!!

Hebben jullie ook andere oortjes gehad, die jullie dus minder vonden (kan ik iets in mijn hoofd vergelijken)

Baal dat je ze niet gewoon even kan uittesten :')

Iemand ervaring met jbl t290? Die werd mij door MM aangeraden

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 10:12

Ik heb nog nooit fijnere in-ears gehad dan die van Apple... het zijn de enigen die bij mij blijven zitten, geen pijn doen aan mijn oren en goed geluid hebben.

Heb daarnaast nog een koptelefoon van Sennheiser liggen (zo'n inklapbare). Dat is echt mijn beste aankoop ooit geweest. Die gebruik ik dus het meest, maar dat is geen in-ear.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 10:48

Szan schreef:
Ik heb nog nooit fijnere in-ears gehad dan die van Apple... het zijn de enigen die bij mij blijven zitten, geen pijn doen aan mijn oren en goed geluid hebben.

Heb daarnaast nog een koptelefoon van Sennheiser liggen (zo'n inklapbare). Dat is echt mijn beste aankoop ooit geweest. Die gebruik ik dus het meest, maar dat is geen in-ear.

Heb zelf de in ear van Sennheiser gehad, maar gebruik ik tegenwoordig nooit meer. Verder een draadloze koptelefoon en een bekabelde headset, echt goeie kwaliteit en heel zuiver geluid. Koptelefoon heb ik nog steeds, inmiddels denk ik zo'n zeven, acht jaar. De headset heeft het een jaar of twee geleden begeven. Sennheiser is niet goedkoop, maar ze leveren wel goed spul. :)

Met JBL heb ik persoonlijk geen ervaring Gina :)

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 10:59

Ik heb hele fijne sport-oortjes van de Action. Wel goed opletten, want de "haakjes" willen met er uit halen nog wel eens los raken.
Kosten geen drol, dus proberen kan altijd.
Is alleen geen in-ear volgens mij :+
Laatst bijgewerkt door KittyDylan op 27-03-17 11:05, in het totaal 1 keer bewerkt

FatCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 11:02

melle_odet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 19:02

Ik heb de marley dopjes. Te koop bij de mediamarkt en bol.com.

Heerlijke dopjes, super geluid en je kunt er verschillende grootte oortjes op zetten.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-17 14:54

Ik weer langs mediamarkt.. Werd door andere jongen ook de tbl t290 aangeraden.. ik overstag en gekocht... nou 1 woord: VERSCHRIKKELIJK... ik heb in tijden niet zo'n schel hol geluid gehoord.. :'( maarja heb verpakking al geopend .. ik heb nu echt hele muziek instellingen moeten veranderen en maximale bas etc moeten instellen.. scheelt het iets.. maar niet denderend
Laatst bijgewerkt door Gianti op 02-04-17 15:16, in het totaal 1 keer bewerkt