Mijn man en ik hebben sinds oktober een eigen woning. Wij gingen dus kijken voor gordijnen. Op maat maken was voor ons aan de dure kant. Dus besloten om kant en klaar gordijnen te halen, en met een vriendin overlegd, zei zou ze korter maken.
De gordijnen waren origineel 260 en er moest 15 cm af. Er zit een strijkstrook bij de gordijnen, dit had ze alleen nog nooit eerder gedaan. Ik heb aangegeven, als het je niet lukt zeg het dan dan breng ik ze gewoon naar een atelier om korter te laten maken ( € 8,- per gordijn x 4= € 32), dus dat is nog te doen.
Maar nee, ze kon het wel... De gordijnen waren klaar en puntje bij paaltje, ze zijn hartstikke scheef.
De hoek hangt echt van de grond af, en in het midden liggen de gordijnen gewoon op de vloer.. Ik heb ze nu alsnog naar een atelier gemaakt, maar die naaister kan er niks mee. Als ze de strijkstrook los maakt scheurt het gordijn. Ik baal hier enorm van want deze gordijnen hebben mij toch wel € 80,- gekost.
Heb het bij die vriendin aangegeven, en die zegt ik heb toch echt overal 15cm gemeten.
Wat zouden jullie doen in zo'n situatie? Vriendin is ook mijn collega en we zitten bij elkaar op de kantoor. Ze hoort net het telefoon gesprek van mij met het atelier, maar geeft uit zichzelf geen enkele reactie.
)
Ze komen nieuw uit de verpakking.. Of is dat dan gek om aan te nemen?