Na een enorm druk maar geweldig jaar is mijn huis af. Ofja nog wel mijn huis want het is verkocht.
Ik ben verhuisd naar Utrecht (waar het trouwens erg goed gaat

Nou ik zou mezelf niet meer zijn als ik daar ook niet alles wil veranderen dus naar aanleiding van het eerste volg topic nummerroooo 2.
Als verslaafde ben ik gewoon weer begonnen en nog lang niet de bedoeling dat ik ga stoppen, al is dit natuurlijk een veel mini-er projectje als het vorige huis.
Voor de liefhebbers heb ik mijn vorige project op een rij gezet, de stappen en het topic is ook terug te vinden onder: [HTT] Een prachtig project. Het is een enorm twee onder een kap woning in Twente. Ik heb samen met veel vrienden en familie het voor elkaar gekregen om dit helemaal op te knappen, waar ik iedereen nog elke dag dankbaar voor ben

Hij was bij het te koop zetten binnen een dag totaal volgeboekt met bezichtigingen en binnen een week verkocht dus met een lach en een traan kan ik terug kijken op deze tijd!
Voor de mensen die het niet zien

Je komt binnen in de hal

Daarna loop je door naar de eetkamer

De woonkamer

De wc beneden

De keuken

De bijkeuken

De badkamer

Slaapkamer 1

Slaapkamer 2

Slaapkamer 3

En voor de nieuwschierige mensen.....
Vind ik het jammer? Zeker weten! Heb ik er spijt van? Geen moment !
En nu op naar volgtopic 2!
Ik woon nu met vriendlief in een rijtjes huis in het centrum. Een stuk kleiner maar de huizen zijn hier ook een stuk duurder. Ik heb weer mega veel ideeën en wil weer wat nieuwe plannen doorzetten.
Vanwege de tijd van het jaar het omgedraaid. Begonnen met de tuin!
Mooie rode tegels lagen erin, totaal niet onze smaak dus is even een mooie tekening gemaakt om het anders te doen.

Ik had in mijn hoofd, (kunstgras), hout en steen. Via via kreeg ik te horen dat iemand zijn stenen weg deed.

Het hout had ik geskipt vanwege een aardig tijdrovende klus en het practische aspect dus dat ga ik in de voortuin maar doorzetten.

De schop er weer in!
En na een dag ploeteren:

We hebben twee borders gemaakt. Een voor plantjes en een voor de kipjes. Ondertussen hebben we de schuur omgetoverd tot een kippenhok en moeten we alleen nog gaas spannen om ze lekker te kunnen laten tokkelen!

Next: Keuken....
Volgen jullie weer mee!