dus trek ik bij hem in. Verder staat zijn huis helaas onder water, dus gaan we er alles voor doen ervoor te zorgen dat het meer waard wordt. En dan als ik afgestudeerd ben,
we kunnen gaan kijken naar een verkoop en samen een huisje kunnen gaan kopen. Zo ziet onze planning er vooralsnog uit.

Nu zijn we het gelukkig over heel veel eens (ik ga niet betalen aan de verbouwingen, huur wordt bepaald naar inkomen en dat soort afspraken)
maar ik vraag me af of je met onderlinge afspraken of een zelf opgesteld contract ‘er wel komt’. Ik heb er dus zeg maar (nog niet) veel verstand van,
maar ik zag een samenlevingscontract voorbijkomen op Google. Ik zag dus ook de gemiddelde tarieven van zo’n contract. Ik vraag me dus af of het nodig is voor ons,
in onze situatie. Want hoewel ik wel alles ‘op geef’ (imo) is het toch niet zo ‘vast’ als normaal. Ik zit niet vast aan de hypotheek oid.
Ik vroeg me af hoe jullie dit aangepakt zouden hebben, wel of geen samenlevingscontract in onze situatie.
Alvast bedankt!

Maar ik ben er wel zeker van dat ik die stap wil maken, dat is niet mijn twijfel. Ik vroeg me af of zo'n officieel contract gebruikelijk is, en nodig is in onze situatie. En daar heb ik antwoord op gekregen dus kan ik me er verder in verdiepen. Ik heb gelukkig nog ongeveer 11 maanden de tijd om een pro te worden op dit onderwerp.
. En dat hij daar 'toevallig' een deel van zijn hypotheek betaald staat daar los van.