Mijn opa wil graag een Ipad.
Zelf heb ik mijn Ipad via het werk gekregen en heb dus nooit hoeven kijken waar ik die zou kopen. Heb alleen moeten beslissen of ik met mobiel internet wilde en hoeveel geheugen.
Mijn opa is al wat ouder maar heeft met mijn Ipad geoefend en wil toch graag zelf ook een. Hij heeft straks thuis alleen WiFi dus een 4g variant is niet nodig. Ik wil in ieder geval geen mini voor hem want dat wordt te klein. Gewoon normaal formaat dus. Is voor iemand die gewoon wat wil surfen en een paar apps erop wil zetten (wat spelletjes, facebook etc) een variant met 16gb genoeg?
Ik zag zelf een aanbieding bij de Mediamarkt voor de ipad air 2 met 16gb voor iets van 425 euro.
Iemand anders nog tips waar je deze het beste kunt kopen of tips voor welk model goed zouden zijn voor mijn opa?
Zoals je begrijpt wil hij hem op korte termijn aanschaffen want hij heeft er helemaal zin in:). Brand maar los
.
En laat hem niet alleen gaan, ze hadden mijn opa een samsung telefoon meegegeven met de boodschap dat het een tablet was
)
.