Netflix of Videoland?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Gebruik jij Netflix of Videoland?

Netflix
88 (88%)
Videoland
6 (6%)
Anders, nl....
6 (6%)

Totaal aantal stemmen: 100

Paris_

Netflix of Videoland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-16 19:43

Sinds zaterdag maak ik gebruik van de gratis proefmaand van Netflix.
Er zitten zeker leuke en mooie films tussen (o.a. Blackfish, die ik heel graag wilde zien na alle commotie rondom Dolfinarium etc.), maar toch mis ik een heleboel films waarvan ik wel had verwacht dat ze op Netflix zouden staan.. (Zoals James Bond, bijvoorbeeld :D)

Ik heb het idee dat Netflix niet de allernieuwste films aanbiedt, en Videoland wel geloof ik (en James Bond :P).

Kortom, wie kan mij vertellen wie van de 2 de bekendste/nieuwste films aanbiedt? Bij Videoland kan ik eventueel ook nog 2 proefweken doen..

Steef

Re: Netflix of Videoland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 19:44

Netflix moet je meer nemen voor de series :j Ik kijk er ook amper films op, daarvoor heb ik een Pathé kaart :D

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 19:48

Op Netflic vindt je niets recents. Het is inderdaad leuk om een serie te kijken (maar dan moet je ook niet de nieuwste afleveringen verwachten), verder heb je niet zoveel aan Netflix.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 19:50

Netflix! Maar ik ben een seriemens, vooral meerdere keren dezelfde serie. En de Netflix series worden eigenlijk vrij snel bijgewerkt. :j

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 19:53

Ik vond netflix een flinke tegenvaller :=
Vraag mij ook af of het aanbod van videoland beter is.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 20:03

Interessant, ik volg....

Dat Netflix niks is ben ik er wel achter, ik ben geen seriekijker.

Ik ben benieuwd of videoland of iets anders beter is.

Ik hou erg van films maar dan moeten ze niet met enkel ouwe films mee aankomen maar ook de nieuwste kunnen aanbieden.

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-16 21:56

Oh ik ben dus gelukkig niet de enige!!
Ik ben juist helemaal geen seriekijker, doe mij maar een goeie film. :+

Als deze netflixmaand is afgelopen ga ik die 2 weken bij Videoland eens proberen, qua prijs maakt het niet zoveel uit..

CP5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 21:58

Wij hebben zowel Netflix en Videoland.
Vind ze allebei flink tegenvallen.

Netflix is leuk inderdaad voor de series, en op Videoland heb je iets andere films maar dat scheelt weinig.
Wat me tot nu toe nog het meest trekt is Pathe Thuis.

Recente films, maar ook echt goede films.

Mocht je toch voor Videoland kijken, volgens mij heb je nu heel veel aanbiedingen voor een maand gratis Videoland of zo.

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-16 22:05

cynthia5 schreef:
Wij hebben zowel Netflix en Videoland.
Vind ze allebei flink tegenvallen.

Netflix is leuk inderdaad voor de series, en op Videoland heb je iets andere films maar dat scheelt weinig.
Wat me tot nu toe nog het meest trekt is Pathe Thuis.

Recente films, maar ook echt goede films.

Mocht je toch voor Videoland kijken, volgens mij heb je nu heel veel aanbiedingen voor een maand gratis Videoland of zo.

Pathé-thuis ken ik niet! Kun je me daar iets over vertellen? Kan er niet veel over vinden..
Betaal je per film, of een vast bedrag per maand? En hoeveel dan.. :)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 22:10

Netflix :j Nieuwe films kijk ik in de bioscoop, of ik vind ze dusdanig niet-interessant dat ik ze wel kijk als ze op Netflix verschijnen :)) Vind Netflix een aantal steengoede series hebben, en ik ben nog lang niet uitgekeken :))

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-16 09:39

Berdien schreef:
Netflix :j Nieuwe films kijk ik in de bioscoop, of ik vind ze dusdanig niet-interessant dat ik ze wel kijk als ze op Netflix verschijnen :)) Vind Netflix een aantal steengoede series hebben, en ik ben nog lang niet uitgekeken :))

Noem eens wat leuke series die jij volgt? Voor mij klinken ze allemaal zo rete onbekend. Vandaar dat ik ook niet echt de neiging heb om erop te klikken, lui hè'? :')
Ik had echt gehoopt dat zowat alle films erop stonden, iedereen is zo enthousiast over Netflix. _O-

Iemand die me iets meer kan vertellen over Pathé-thuis? Kan er echt niks over vinden, qua prijs enzo. :+

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 23:31

Berdien schreef:

Dit idd. Of als het een dermate goede film is dan koop ik die wel op DVD (of leen van de bieb of watdanook). Netflix is een aanrader voor sowieso de Netflix Originals (o.a. Daredevil, Jessica Jones, Orange is the New Black, House of Cards, Penny Dreadful, Kimmy Schmidt, Making a Murderer etc.), maar ook Downton Abbey, How To Get Away With Murder, Sons of Anarchy, The Blacklist etc.

Overigens staan er wel wat (redelijk) recente films op hoor.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 00:25

Pathé thuis heeft een vrij recent aanbod. Je betaald per film de prijzen variëren naar de populariteit. Maar volgens mij is de duurste 6/7 euro voor 2 dagen. Maar zo is een minder populaire film maar 1 of 2 euro of zelfs maar 50 cent. En de meest gangbare prijs is volgens mij 3/4 euro voor een normale film.

Netflix is heerlijk voor series, ik kijk bijv:
Pretty little liars
Blacklist
Jessica Jones
Orange is the new black
Once upon a time

En zo is er nog veel meer je moet je er gewoon in verdiepen. Ik begon met pretty little liars en zo kwamen er steeds meer opties. En zo leert Netflix kennen wat jij leuk vind en geeft het zelf suggesties.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 07:35

Paris, zie het bericht van Nerwen :)) The Walking Dead staat er ook op, maar niet het allernieuwste seizoen. Ooohhh en Black Sails <3

newt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 07:50

Wij hebben netflix. Het aanbod van videoland is kleiner en anders als Netflix.
Wij vinden het wel fijn om netflix te kijken voornamelijk voor de series.
The walking dead staat tm seizoen 5 op en met seizoen 6 zijn ze nu bezig.
Maar ook kijk ik graag oudere films weer terug en die staan er in overvloed. Vooral die heerlijke Disney films :D
Van de nieuwsten moet je niet veel verwachten. Een enkele zoals project T staat er nu bij.

Wat wij kijken.
Walking dead
Dexter
Once upon a time
Orange is the new black
The nanny ;)
Under the dome
Enz enz enz

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 07:53

Ik vind Netflix erg tegenvallen. Ik hoorde enthousiaste geluiden over series als Orange is the New Black en House of Cards, maar ik vind er eerlijkgezegd geen bal aan. Qua filmhuisfilms staat er ook al weinig soeps op. Het enige dat ik met veel plezier heb gekeken is de serie Rita....

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 08:00

Netflix, maar qua films is Netflix niet zo goed.
Ik ben een seriemens, kijk the Walking Dead, Prettt Little Liars, Teenwolf, the Vampire Diaries, The Originals... etc

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 08:01

.... en HBO dan?

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 08:20

Staan van Once Upon A Time ook de laatste afleveringen er meteen op? Of duurt het een tijd voordat de nieuwe seizoenen er op komen te staan.
Ik zit er al tijden aan te denken om Netflix uit te proberen en te kijken wat het is. Ben vooral ook wel benieuwd naar Gilmore Girls (nog nooit gezien) en die zouden op Netflix komen te staan.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 12:40

Videoland,
Netflix keek ik echter maar een keer in de maand, dus die heb ik afgemeld.

Kijk op videoland veel series eigenlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 14:11

Ik heb beide gehad, maar op beide had ik het binnen een maand wel gezien qua films.. Veel oude meuk en weinig nieuws. Op Videoland heb ik toen wel lekker de hele serie van Divorce vooruit gekeken, maar verder weinig boeiends.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 14:16

11AFotograaf schreef:
Staan van Once Upon A Time ook de laatste afleveringen er meteen op? Of duurt het een tijd voordat de nieuwe seizoenen er op komen te staan.
Ik zit er al tijden aan te denken om Netflix uit te proberen en te kijken wat het is. Ben vooral ook wel benieuwd naar Gilmore Girls (nog nooit gezien) en die zouden op Netflix komen te staan.

De afleveringen van series staan er pas op nadat een heel seizoen is afgerond, en zelfs dan duurt het vaak nog een tijdje voor het op netflix staat!

Als je helemaal up to date bent bij series dan zou ik netflix afraden. Het is handig om series te kijken met ondertiteling, en er staan best een paar leuke films op maar verder niet echt.

Series die ik keek toen ik netflix uitprobeerde:
Suits
White Collar
The originals
The vampire diaries
Gossip girl

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 14:30

Dat Pathé-thuis, is dat via internet films kijken? Wordt me niet helemaal duidelijk van de uitleg hierboven

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 14:35

Groupon heeft een leuke aanbieding voor Videoland. € 29,95 voor een half jaar. Videoland is meer gericht op Nederlandse series en films, Netflix meer op Engelstalig

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 18:07

Als je vooral series wil kijken zou ik gaan voor Netflix. er staan ook wel leuke films tussen dus ik zou wel persoonlijk gaan voor Netflix. Maar als jij bijna geen series kijkt zou ik Netflix niet nemen.