Ervaringen Hollandse Nieuwe

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Limitless

Ervaringen Hollandse Nieuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-15 17:49

Hoi bokkers!
Hopelijk staat het hier goed.

Ik wil misschien overstappen naar Hollandse Nieuwe ivm een telefoon die ik daar zonder bijbetaling en voor slechts 5 euro duurder dan m'n huidige sim only, kan krijgen. Ik vermoed dat ik dat zelfde aanbod niet met een verlenging bij mediamarkt met t-mobile klaar krijg, dus vandaar.
Ik vroeg me af hoe het bereik en ervaringen met Hollandse nieuwe zijn, er is vast wel een bokker die er een abbo heeft :D

Chocopasta

Re: Ervaringen Hollandse Nieuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 17:51

Ja hoor, hier!
Ben er heel blij mee. Bereik is prima, soms geen 3g maar dat heb ik op die plek met andere providers dan ook niet. En vooral lekker goedkoop!

stoltur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 17:53

Ik heb ook een abbo van Hollands Nieuwe, prima provider, goed bereik, aanrader wat mij betreft.

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 17:54

Hier ook alleen maar goede ervaringen!
Lekker goedkoop en bereik is altijd goed, als er iets is met je telefoon helpen ze je ook goed bij de winkel. (Internetinstellingen die niet goed staan waardoor 3G t niet deed)

Limitless

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-15 17:58

En wat betreft 4G? Wordt dat ook ondersteund? En nummerbehoud? Nieuwe abbo gaat dan 20 december in als ik het zou doen.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 20:11

Hollands Nieuwe heeft nog geen 4G, daarom ben ik daar begin dit jaar niet naar overgestapt.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 08:41

Ze hebben inderdaad nog geen 4G maar verder ben ik er super tevreden over. Je kunt nooit zomaar over je bundel heen gaan bv waardoor je niet voor onverwachte kosten komt te staan.

En tja wat 4G betreft, ik heb het nog nooit gehad dus ik mis het ook niet. Thuis en op werk zit ik toch altijd op de wifi en die keren dat ik dan van mobiel internet gebruik maak ja... 3G werkt naar mijn mening snel genoeg.

Nummerbehoud is zeker mogelijk :j

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 10:16

Wat ik ook fijn vind is dat áls ik een keer over mijn bundel heen ga, ik niet eens perse bij hoef te betalen.
Als ik namelijk nog tegoed over heb voor bellen en smsen (en dan heb ik altijd over :+ ), dan worden die extra kosten eerst daar vanaf gehaald.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 12:23

Ik vond Hollandsnieuwe niet fijn en ben nadat mijn contract is afgelopen dan ook overgestapt naar Ben.

Ze ronden alles af naar boven, dus aantal minuten dat je aan het bellen was en MB's en dat soort dingen (ben de bron even kwijt, zal kijken of ik die nog ergens heb) en daardoor ging mijn tegoed er enorm snel doorheen. Ik kon dan extra tegoed kopen, wat eigenlijk relatief duur was voor wat je kreeg. De verbinding en dergelijke was gewoon wel oke.

Edit: gevonden!

Citaat:
Alle gesprekken worden naar boven afgerond op hele minuten. Mobiel internet wordt per sessie naar
boven afgerond op 10KB.
Bron: https://www.hollandsnieuwe.nl/_assets/p ... 150629.pdf

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 15:17

Chocopasta schreef:
Ja hoor, hier!
Ben er heel blij mee. Bereik is prima, soms geen 3g maar dat heb ik op die plek met andere providers dan ook niet. En vooral lekker goedkoop!

Hier sluit ik me bij aan en je kunt makkelijk opvragen hoeveel tegoed/minuten/mb's je nog over hebt :)

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 15:21

Ik ben ook tevreden over ze, behalve dan dat ik al weken 'gestalkt' word dat ik een nieuwe simkaart moet regelen, maar ze telkens niet vertellen hoe ik dat online kan doen, maar goed, na een telefoontje bleek dat ze dat zelf eigenlijk ook nog niet wisten en dat ze me niet zomaar gaan afsluiten, dus wacht ik maar weer rustig af.

Ze ronden misschien af, maar ze laten je tenminste wel fatsoenlijk weten als je beltegoed/MB's bijna op zijn en daarnaast neem je niet gebruikt beltegoed ook 3 maanden mee. Dingen die heel veel providers niet (meer) doen. En je kunt idd heel makkelijk zien hoeveel je nog hebt. Dus ik blijf nog even. :)

Oh en het fijnste vind ik dat kosten in het buitenland en 088 nummers gewoon van je normale beltegoed afgaan. Dus niet ineens extra kosten omdat je in het buitenland zat of een 088 nummer moest bellen!

anke_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 15:23

helaas heb ik een beetje wisselende ervaring,

ik woon midden in de bossen hier had ik nooit bereik(alleen kpn goed). maar ook in de kleine dorpen hier in de buurt slecht bereik.(waar andere providers wel gewoon bereik hebben). ik werd vaak van internet afgegooid. daarom ben ik april 2015 overgestapt naar KPN.

de prijzen en service contact is altijd goed geweest. maar voor mij was het dus geen optie. vond het internet nog niet ergste maar dat je niet gebeld kunt worden, vond ik niet fijn!

Dancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 15:24

Helemaal prima. Nooit geen klachten gehad.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 22:30

Ik was 2 jaar lang tevreden. Tot dat ze mijn abonnement wijzigde omdat hun nieuwe pakketten hebben en ga ik van €15 naar €20pm. Ik ga dus in Maart direct over..

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 22:32

Ik ben tevreden over het product dat ze leveren. Ik ben alleen niet tevreden over hun klantenservice :+

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 22:36

anke_e schreef:
helaas heb ik een beetje wisselende ervaring,

ik woon midden in de bossen hier had ik nooit bereik(alleen kpn goed). maar ook in de kleine dorpen hier in de buurt slecht bereik.(waar andere providers wel gewoon bereik hebben). ik werd vaak van internet afgegooid. daarom ben ik april 2015 overgestapt naar KPN.

de prijzen en service contact is altijd goed geweest. maar voor mij was het dus geen optie. vond het internet nog niet ergste maar dat je niet gebeld kunt worden, vond ik niet fijn!

Dat is nou net de reden dat ik naar Hollandse Nieuwe ben overgestapt, de plek waar ik woonde had veel beter bereik met vodafone-netwerk. Hiervoor had ik dus een KPN netwerk, waardoor ik dus nooit bereikbaar was.

Verder enkel positief, inderdaad als je wel in het buitenland bent gaat het van je gewone tegoed af, en niet extra, daarnaast is het meenemen van je "beltegoed" echt een grote plus voor mij, ben geen groot gebruiker, en heb zo altijd genoeg.

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 22:50

Hollands nieuwe is echt goed !
Erg goed bereik!
Wat ik fijn vond is dat je beltegoed gewoon is zoals het is en je komt niet voor verrassingen te staan...ook al bel je naar het buitenland, het zit gewoon in je bundel.
Of bijvoorbeeld dat je ergens naar belt wat een euro kost, dat komt niet nog eens extra erbij, dat haalt hij van je tegoed af.
Ik heb helaas nu Vodafone en grote rekeningen door dit soort dingen.
Ik zou graag terug willen naar Hollands nieuwe

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 23:13

Mijn moeder is net overgestapt naar Hollands Nieuwe. 21 december gaat abonnement in, nog even afwachten dus. Maar klinkt wel veelbelovend :)

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 08:45

Dreamybol schreef:
Ze ronden misschien af, maar ze laten je tenminste wel fatsoenlijk weten als je beltegoed/MB's bijna op zijn en daarnaast neem je niet gebruikt beltegoed ook 3 maanden mee. Dingen die heel veel providers niet (meer) doen.

Helaas kun je bij Hollands Nieuwe je tegoed niet meer 3 maanden meenemen als je een nieuw abonnement afsluit :( Dat was juist een van de redenen voor mij om over te stappen.
Plus dat alles uit je bundel gaat (ook 0900 nummers en buitenland bellen) waardoor je dus nooit je abonnementsgeld + extra kosten moet betalen. Bovendien gaat bellen buiten je bundel voor hetzelfde tarief als in je bundel, dus erg netjes.

Lauraaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 09:12

Zeeuwsemeid schreef:
Ik ben tevreden over het product dat ze leveren. Ik ben alleen niet tevreden over hun klantenservice :+

Bij mij hetzelfde. Product was prima, maar klantenservice vond ik slecht!

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 12:53

Ik wil er nog een abo bij, misschien dat ik de huidige zelfs af wil kopen.
Nu vond ik ik een aantrekkelijke aanbieding bij Hollands nieuwe, laatste tijd heb ik bij veelste veel dingen te snel een handtekening gezet waardoor ik nou toch kijk hoe consumenten dingen ervaren.

Gister kwam ik op een site waar ik alleen maar negatieve dingen las, hier in het topic lijkt het mee te vallen. Toch ben ik nog steeds benieuwd of ik er goed aan doe om hier een abo af te sluiten elders kan ik zo bundel voor zijn prijsje niet vinden!

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 13:10

Mijn ervaring is dat mensen het van de daken schreeuwen als iets niet goed is, maar als het wel goed is er niks van zeggen. Dat is waarschijnlijk de reden dat je negatieve dingen tegenkomt Op Internet.

Persoonlijk heb ik alleen maar positieve ervaringen met Hollands nieuwe.

Fish_n_Chips

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 16:54

Ik heb al jaren HollandsNieuwe. Het bereik is slecht bij mijn huis, maar verder eigenlijk overal wel goed. Vodafone heeft ook geen bereik bij mij thuis trouwens - KPN wel. (of net andersom) Ik betaal 11,00 voor 275 minuten/SMS/MB, 1000 sms'jes en 500 MB. Dat is echt niet veel. Wat ik ideaal vind is dat bellen naar 0900-nummers gewoon van je bundel af gaat, en je daardoor niet bij hoeft te betalen. Verder maak ik beltegoed dat dreigt te verlopen altijd op door naar ARTS of DIER naar 4333 te sms'en voor een donatie aan respectievelijk Artsen Zonder Grenzen of de Dierenbescherming. Zo gaat het niet echt verlopen maar gebeurt er wat nuttigs met mijn beltegoed.

(Tip als je geen bereik hebt: telefoon uit- en aanzetten werkt meestal wel)

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 17:02

Ik heb ook hollands nieuwe. Je hebt een plafond. Als je je bundeltegoed op hebt, ben je gewoon onbereikbaar. Je kunt niet meer bellen, smsen, appen, internetten of gebelt worden. Echt super rot als je dat niet door hebt en je komt met de auto bijvoorbeeld langs de weg te staan. Je kunt niks.
Dan moet je automatisch opwaarderen aanzetten en dat gaat gelijk met 5 euro als je onder de 3 euro tegoed komt.

Ontzettend rot!
Bovendien is het internet echt sloom. Tele2 is sneller. nummerbehoud was bij mij ook een probleem.
Antwoord op onderwerp
Pagina 1 van de 1

Doorzoek dit onderwerp
Zoeken
HomeForums » Algemeen » Mens en Maatschappij » [HTT] Huis, Tuin en Techniek Actieve onderwerpen Eigen berichten

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 17:15

RoyceMack schreef:
Ik heb ook hollands nieuwe. Je hebt een plafond. Als je je bundeltegoed op hebt, ben je gewoon onbereikbaar. Je kunt niet meer bellen, smsen, appen, internetten of gebelt worden. Echt super rot als je dat niet door hebt en je komt met de auto bijvoorbeeld langs de weg te staan. Je kunt niks.
Dan moet je automatisch opwaarderen aanzetten en dat gaat gelijk met 5 euro als je onder de 3 euro tegoed komt.

Ontzettend rot!
Bovendien is het internet echt sloom. Tele2 is sneller. nummerbehoud was bij mij ook een probleem.
Antwoord op onderwerp
Pagina 1 van de 1

Doorzoek dit onderwerp
Zoeken
HomeForums » Algemeen » Mens en Maatschappij » [HTT] Huis, Tuin en Techniek Actieve onderwerpen Eigen berichten

Ik vind het internet niet sloom hoor. Heb 3G en hij is alleen een beetje langzaam wanneer je hem aanzet (heb hem standaard uit staan)
En voor het probleem dat je niemand meer kan bereiken... Je krijgt op tijd een sms met daarin dat je beltegoed bijna op is. Je zou dan dus op kunnen waarderen als je dat nodig vind...