Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
jorika1986 schreef:Tja hij heeft maar 61 PK volgens de fabrikant, maar naar mate de auto ouder wordt verliest hij her en der wat PK'tjes.
Het zijn gewoon geen snelle auto's met mijn suzuki alto en de smart had ik hetzelfde probleem. Trapte bijna door de vloer heem met het gas pedaal...
jorika1986 schreef:Tja hij heeft maar 61 PK volgens de fabrikant, maar naar mate de auto ouder wordt verliest hij her en der wat PK'tjes.
Het zijn gewoon geen snelle auto's met mijn suzuki alto en de smart had ik hetzelfde probleem. Trapte bijna door de vloer heem met het gas pedaal...
Sure_lee schreef:Ik hoop voor je dat het een defect is TS. Dan is het tenminste op te lossen. Toen ik een jaar of 8 geleden een andere auto wilde heb ik proefgereden in een nieuwe picanto... Doodeng.. No way dat ik zo'n auto zou kopen. Zat echt geen power in. Met inhalen op de snelweg wilde ik bijna gaan duwen. Maar ik ben ook wel auto's met wat meer pk gewend. Genoeg mensen die dit wil fijn vinden rijden... Maar niets voor mij!
ja dan wil mijn autootje ineens wel
dus ik ben gewoon anders gaan rijden de snelweg op en nu kom ik prima mee met het verkeer
alleen heuvel op met een korte oprit is lastig 
Eleionomae schreef:Ik heb een aygo. Ook niet de zwaarste motor en in het begin wist ik ook niet wat me overkwam met de snelweg oprijden (jaren in de grote zware auto's van mn ouders gereden met veel pk's). Dus aan mijn buurman eens gevraagd hoe of wat (hij is ook mijn auto handelaar en ik heb m van hem gekocht). Zegt hij dat ik in de aygo rustig tot 90/100 in zn 2 kan doortrekkenja dan wil mijn autootje ineens wel
dus ik ben gewoon anders gaan rijden de snelweg op en nu kom ik prima mee met het verkeer
alleen heuvel op met een korte oprit is lastig
Sommige auto's hebben de meeste kracht in de eerste versnellingen zitten en als je dat niet weet dan lijkt hij ook niet op te willen trekken
xShannentje schreef:Is dat niet ontzettend slecht voor de motor en het benzineverbruik? Ik ben echt bang dat ik hem dan kapot rij ofzo![]()
Dus gewoon eens proberen door te zetten in z'n 2/3? Dat ga ik dan eens proberen.. Bedankt voor de tip in ieder geval!
xShannentje schreef:Is dat niet ontzettend slecht voor de motor en het benzineverbruik? Ik ben echt bang dat ik hem dan kapot rij ofzo![]()
Dus gewoon eens proberen door te zetten in z'n 2/3? Dat ga ik dan eens proberen.. Bedankt voor de tip in ieder geval!