Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Tillie20 schreef:Beste laptop voor college's te volgen is gewoon een Macbook. Mensen die zelf een Macbook hebben en HBO/Uni doen zullen het met me eens zijn. De Windows gebruikers niet vanwege imago en 'overpriced'.
Ik hoor bijna iedere dag wel iemand klagen 'mijn tas is zwaar'. 'Ik heb pijn aan mijn rug'. Terwijl we geen papieren boeken bij ons hoeven te hebben, dus puur en alleen vanwege de laptop. Onlangs iemand van Windows naar Macbook overgeschakeld, en super tevreden!
Ik zou in ieder geval een dunne, lichte laptop van ongeveer 13 inch pakken. En dan even op internet kijken naar de prestaties tegenover de waarde van de laptop.
Amburtjoz schreef:Tillie20 schreef:Beste laptop voor college's te volgen is gewoon een Macbook. Mensen die zelf een Macbook hebben en HBO/Uni doen zullen het met me eens zijn. De Windows gebruikers niet vanwege imago en 'overpriced'.
Ik hoor bijna iedere dag wel iemand klagen 'mijn tas is zwaar'. 'Ik heb pijn aan mijn rug'. Terwijl we geen papieren boeken bij ons hoeven te hebben, dus puur en alleen vanwege de laptop. Onlangs iemand van Windows naar Macbook overgeschakeld, en super tevreden!
Ik zou in ieder geval een dunne, lichte laptop van ongeveer 13 inch pakken. En dan even op internet kijken naar de prestaties tegenover de waarde van de laptop.
Inderdaad, als windows gebruiker ben ik het hier niet mee eens. Waarom de beste? Ik volg mijn colleges, vat samen in een word-bestandje etcetera, ik zie het verschil niet, behalve de levensduur en prijs wellicht. Voor iemand die niet veel met computers heeft (zoon van TS) maakt het volgens mij niet zoveel uit als het maar makkelijk werkt en (wellicht voor moeder) niet te duur is.

Tillie20 schreef:Beste laptop voor college's te volgen is gewoon een Macbook. Mensen die zelf een Macbook hebben en HBO/Uni doen zullen het met me eens zijn. De Windows gebruikers niet vanwege imago en 'overpriced'.
Ik doe zelf een hbo opleiding, en heb een asus. Ook mijn gehele klas heeft een windows laptop.
maar nee wat een domper, misschien ook omdat niemand het gebruikte in mijn klas en ik dus met projecten al een probleem had met bestanden uitwisselen( zij konden mijn bestanden niet openen)

Asus Zenbook is wel een fijne serie
)