Heyhey
Goed, ik heb momenteel twee telefoons, een Samsung Ace 3 van bijna 3 jaar en een Iphone 5 van ongeveer 1,5 jaar, bijna 2 jaar. Iphone 5 is naar de dupé, IOS werkt niet meer en kan niks meer ermee doen en dus met mijn oude Ace 3 werken, is ook prima maar merk eraan dat die echt nu niet meer werkt zoals die moet (oververhit enorm vaak, batterij snel kapot en alles werkt traag zonder er veel Apps op te hebben, terwijl ik een kaartje van 32GB erin heb zitten en deze is maar 5 gb vol.)
Dus nu heeft mijn pa de mogelijk gekregen om een nieuw toestel bij zijn abbo te nemen, maar hij vind die hij nu heeft prima (Samsung Galaxy S3) endus zag ik bij T-Mobile dat de Iphone 5s 16GB zonder toestelprijs er is, dus mwja, misschien deze? Pa vind het goed en dus mag ik hem binnenkort hebben. Natuurlijk feestje voor mij
Nu zeg ik 1 ding, ik vind Apple producten erg fijn. Kunnen duur zijn maar vind het voor sommige wel waard. Werk nu namelijk met een Ipad in school voor de eerste keer (Eerste jaar dat ze het doen, geven ze het over aan 3VWO leerlingen om proefkonijnen te zijn
) en heb dus die Iphone 5 gehad, hij is niet overgekocht, maar paar maanden geleden deed die ontzettend raar en naar de applestore geweest. Kunnen er niks meer aan te doen 
Ik heb zelf goeie ervaringen met Apple zelf (behalve die Iphone dan
). Maar wil toch nog weten of jullie het aanraden of niet, aangezien ik echt geen Iphone 6 wil (beetje groot
) en een Iphone 5c alleen met 8GB te krijgen is, en zou best weinig zijn. Maarja, jeetje veel geschreven maar goed.
Hebben jullie goede ervaringen met Iphone 5s, is die goed? Werkt die fijn? Zou 16GB genoeg zijn? Heb nog 1 dilemma, Goud of Wit?

Groetjes
Heb hem nu bijna anderhalf jaar! Wit met goud vind ik toch wel 't mooiste
Maar wij hebben alles apple en het werkt perfect met de laptop en het geluidssysteem samen. Ik vind het echt een toptelefoon, goede camera, werkt snel, veel opslagruimte, prettige grootte, zeer gebruiksvriendelijk en nooit problemen mee gehad. Ik zou het zeker doen!
Ik denk dat je goud of zilver bedoelt
Ikzelf heb de wit/gouden, dat vind ik ook de mooiste.
Wel maakt hij snel foto's en crasht hij nooit. Batterij ging wel veeeeel korter mee dan mn goedkope samsung, dus allerlei instellingen veranderd. Heb de gouden, zo mooi
Heb wel de 32GB, 16GB leek me zo weinig.