Iphone 5s, ervaringen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Calanthe

Iphone 5s, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-15 22:13

Weet niet waar dit topic moet maar denk dat het hier wel goed is :o

Heyhey

Goed, ik heb momenteel twee telefoons, een Samsung Ace 3 van bijna 3 jaar en een Iphone 5 van ongeveer 1,5 jaar, bijna 2 jaar. Iphone 5 is naar de dupé, IOS werkt niet meer en kan niks meer ermee doen en dus met mijn oude Ace 3 werken, is ook prima maar merk eraan dat die echt nu niet meer werkt zoals die moet (oververhit enorm vaak, batterij snel kapot en alles werkt traag zonder er veel Apps op te hebben, terwijl ik een kaartje van 32GB erin heb zitten en deze is maar 5 gb vol.)

Dus nu heeft mijn pa de mogelijk gekregen om een nieuw toestel bij zijn abbo te nemen, maar hij vind die hij nu heeft prima (Samsung Galaxy S3) endus zag ik bij T-Mobile dat de Iphone 5s 16GB zonder toestelprijs er is, dus mwja, misschien deze? Pa vind het goed en dus mag ik hem binnenkort hebben. Natuurlijk feestje voor mij *\o/*

Nu zeg ik 1 ding, ik vind Apple producten erg fijn. Kunnen duur zijn maar vind het voor sommige wel waard. Werk nu namelijk met een Ipad in school voor de eerste keer (Eerste jaar dat ze het doen, geven ze het over aan 3VWO leerlingen om proefkonijnen te zijn :')) en heb dus die Iphone 5 gehad, hij is niet overgekocht, maar paar maanden geleden deed die ontzettend raar en naar de applestore geweest. Kunnen er niks meer aan te doen ;(

Ik heb zelf goeie ervaringen met Apple zelf (behalve die Iphone dan :o). Maar wil toch nog weten of jullie het aanraden of niet, aangezien ik echt geen Iphone 6 wil (beetje groot :o) en een Iphone 5c alleen met 8GB te krijgen is, en zou best weinig zijn.

Maarja, jeetje veel geschreven maar goed.

Hebben jullie goede ervaringen met Iphone 5s, is die goed? Werkt die fijn? Zou 16GB genoeg zijn? Heb nog 1 dilemma, Goud of Wit? :')

Groetjes

Dreamy

Re: Iphone 5s, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 22:15

Ik heb hem en ben zeer tevreden! Nooit problemen mee gehad :n Heb hem nu bijna anderhalf jaar! Wit met goud vind ik toch wel 't mooiste :j

Jette

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 22:18

Ik heb hem ook, voor mij nooit meer iets anders dan apple! Ik moet wel zeggen dat ik al vanaf de Iphone 3 meedoe :+ Maar wij hebben alles apple en het werkt perfect met de laptop en het geluidssysteem samen. Ik vind het echt een toptelefoon, goede camera, werkt snel, veel opslagruimte, prettige grootte, zeer gebruiksvriendelijk en nooit problemen mee gehad. Ik zou het zeker doen!

JLLN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 22:18

Ik heb een 5s en ik wil echt geen andere telefoon meer eigenlijk. In principe is 16gb wel te doen, maar je moet op een gegeven moment wel je telefoon legen, ik film er ook vaak parcourtjes mee dus dan zit hij net even wat sneller vol.

Hij werkt verder hetzelfde als de 5, alleen is hij wat sneller voor zover ik weet, en zitten er gewoon wat extra functies op. Heb er nog nooit problemen mee gehad.

Qua kleur, de gouden is ook wit ;) Ik denk dat je goud of zilver bedoelt :P Ikzelf heb de wit/gouden, dat vind ik ook de mooiste.

In ieder geval zou ik hem zeker aanraden!

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 22:20

Ik heb hem ook, eind dit jaar mag ik weer verlengen en wil dan eigenlijk voor een nieuwe 5s gaan. Vind hem erg fijn! Accu begint nu wel snel leeg te lopen.

Ik heb de zwart grijze, vind ik de mooiste.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 22:21

Heb hem pas 3 weken, en jeetje moet er zo aan wennen na Android en behandel hem als porselein.
Ben nog niet overtuigd _O- Wel maakt hij snel foto's en crasht hij nooit. Batterij ging wel veeeeel korter mee dan mn goedkope samsung, dus allerlei instellingen veranderd. Heb de gouden, zo mooi :D Heb wel de 32GB, 16GB leek me zo weinig.

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 22:23

Als als als als hij al een keer crasht, lost hij het helemaal vanzelf op. Je hoeft nooit aan de gang met achterlijke foutcodes.

Melissaaxo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 22:24

Ik heb nu een iphone 5s en ben er heeel blij mee, heb hem nu ongeveer een jaartje en doet het nog steeds :D zelf heb ik ook 16 GB eigenlijk net iets te weinig al vind ik zelf dat ik er niet heel veel op heb staan..

Ik heb de goude vind m nog steeds erg mooi alleen zie je dr erg weinig van want heb er altijd een hoesje omheen :') maar alsnog wel wat beschadegingen aan de zijkant doordat er zand tussen mn hoesje komt.

Ik wil niks anders meer :)

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 22:25

Ik heb nu 1,5 jaar de Iphone 5S. Ik ben al jaren apple gebruiker en zou niet anders willen.

Calanthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-15 22:30

O fijne reacties!

Ja ik bedoelde zilver inderdaad x3
Ik vind het namelijk zelf enorm vervelend om een Android mobiel te hebben en een Ipad, aan het begin toen mijn Iphone stuk was was het even zoeken waar alles zit :')

Komen er zegmaar snel barsten erin? Bij de Iphone 5 heb ik (gelukkig) niks aan over gehouden toen die viel (gelukkig wel met hoesje).

Iris92

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 22:32

Zeer, zeer tevreden.

Fitii

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 22:34

Ik heb ook de gouden, heel tevreden mee! Heel veel geheugen, makkelijk in gebruik, snel internet... Wil geen andere meer!

Calanthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-15 22:42

Ahh heel fijn dat er zoveel mensen zijn met goede ervaringen :D

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 22:44

Ik heb altijd Samsung en HTC gehad, maar sinds vorig jaar heb ik mijn iPhone 5s en wat is het een heerlijk ding! Eind dit jaar loopt mijn abo af, maar ik ga daarna denk ik gewoon voor een sim only abo, deze telefoon mag er nog wel even blijven :D (Ik heb trouwens witgoud, vind hem prettyyyy)

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 22:51

Heerlijke telefoon!!
16 GB is opzich prima, gewoon af en toe even opschonen! Echt top ding, ookal roept iedereen dat de schermen snel kapot gaan. Ik ben zelf een koning in mijn telefoon laten vallen en heb daarom ervoor gekozen om er een "portemonee" hoesje omheen te doen en nog nooit het scherm kapot gehad. Wel heb ik een beschermfolie over het scherm wat aan te raden is als je idd pasjes erbij in bewaard! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 23:00

Ik heb hem ook. En moet zeggen hij heeft echt al heeeeeel veel valpartijen overleefd, en is na twee dagen in de rijst zelfs hersteld van een verdrinkingsdood in de wc.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 23:03

LZP >> HTT

Calanthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-15 23:16

Whoops toch wel in het verkeerde forum, bedankt voor het verplaatsen :)

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 23:22

Voor het snelle barsten kan je ook een glazen screenprotector kopen. Heel fijn en niet zwaar

Calanthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-15 23:29

Dat is ook nog een goeie! Waar kan je die halen als ik het vragen mag? :P

JLLN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 11:36

Snel barsten? Absoluut NIET.
Ik heb die van mij ik denk al minstens 15-20 keer laten vallen, op verschillende ondergronden, beton, grind, steen, laminaat maakt allemaal niet uit. Ik heb nog geen enkele barst in mijn scherm of ergens anders en ik gebruik géén hoesje.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 12:44

Ik heb ook de IPhone 5s, genomen na jaren Samsung te hebben gehad en ik vind het een erg fijne toestel.

Je kan naast een screenprotector ook een hoesje erom heen doen om de telefoon te beschermen.
Ik heb een klap hoesje bij de Action gekocht voor 2,49 wat ideaal werkt.

Jette

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 17:36

Ik heb die van mij al honderd keer laten vallen, had er wel een officieel leren apple hoesje omheen (omdat in andere hoesjes vaak zand komt, waardoor er van die kleine deukjes komen). Ondertussen gewoon zonder hoesje, want laat hem niet meer vallen. Nog nooit een kapot scherm gehad.

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 17:45

Ik zou er nou niet direct vanuit gaan dat ze zo schokbestendig zijn. Die van mij stuitert ook regelmatig en dat is nu 8 van de 10 keer goed gegaan. Het heeft me 2x 100,- gekost voor een nieuw glas.. |(

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 17:55

Echt een super fijne telefoon, ik zeg doen!

Ik heb de wit met goude en had hiervoor Samsung. Ik kocht in die tijd een Ipad en heb nu ook een Iphone en kan het zeker aanraden.
Heb hem al meerdere keren laten vallen en hij is nog heel :D Ik heb er wel een screenprotector op en een hoesje erom heen.