Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
fresley schreef:Heb je hem al aan de oplader gelegd of aan de PC? Meestal doen ze het daarna wel weer..
jopaardjo schreef:Ik dacht oh misschien is die uitgevallen, dus toen ik thuis was gelijk aan de oplader. Normaal gesproken gaat mijn telefoon dan meteen aan als die aan de oplader ligt, of komt er een teken te staan van een lege batterij, maar dit keer kwam er helemaal niks. Hij heeft er een uurtje aangelegen, maar toen nogsteeds zwart scherm en geen reactie
Focussed schreef:Even hard resetten. De knop bovenop en de homebutton tegelijk inhouden voor zeker een seconde of 10.
Aurelia schreef:Hard reset geprobeerd? Bovenste knop en home tegelijk ingedrukt houden. Kijken of er dan wat gebeurd
- Ooh tegelijk met Focussed
Selina schreef:fresley schreef:Heb je hem al aan de oplader gelegd of aan de PC? Meestal doen ze het daarna wel weer..jopaardjo schreef:Ik dacht oh misschien is die uitgevallen, dus toen ik thuis was gelijk aan de oplader. Normaal gesproken gaat mijn telefoon dan meteen aan als die aan de oplader ligt, of komt er een teken te staan van een lege batterij, maar dit keer kwam er helemaal niks. Hij heeft er een uurtje aangelegen, maar toen nogsteeds zwart scherm en geen reactie
Zoe_97 schreef:kan je hem met een kabeltje op een tv ofzo aansluiten? dan als je daar wel beeld krijgt, dan weet je dat je scherm kapot is.
Dan kan je misschien wel via at externe cherm een hard reset doen, want je kan dat ok via instellingen