Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Ik zou me druk maken om t huis. Gestoffeerd betekent niet zo zeer een wasmachine, wel dat het in bruikbare staat is met meubels. (bank, tafel en stoelen etc). Ik vind het voor een jaar, als het inderdaad in die staat is, niet woonbaar...
Mioux schreef:Als het niet in een normale veilige woonbare staat geleverd word moet je direct klagen, en eisen dat er wat gedaan word. Planten in de tuin vind ik geen must, dat is immers geen huis,onderhouden is ook even schoffelen dat t onkruid niet 2 meter word. Ik zou me druk maken om t huis. Gestoffeerd betekent niet zo zeer een wasmachine, wel dat het in bruikbare staat is met meubels. (bank, tafel en stoelen etc). Ik vind het voor een jaar, als het inderdaad in die staat is, niet woonbaar...

Yipee schreef:Ik huur zelf een studentenappartement via een woningbouw maar ook daar moest ik toch echt eigenlijk zelf een vloer inleggen en zelf maar voor een wasmachine zorgen.
Dus dat je zelf moet verven, inrichten, vloer inleggen en wasmachine/apparatuur moet meenemen lijkt mij niet heel vreemd tenzij er afspraken over zijn gemaakt.
Yipee schreef:Ik huur zelf een studentenappartement via een woningbouw maar ook daar moest ik toch echt eigenlijk zelf een vloer inleggen en zelf maar voor een wasmachine zorgen.
Dus dat je zelf moet verven, inrichten, vloer inleggen en wasmachine/apparatuur moet meenemen lijkt mij niet heel vreemd tenzij er afspraken over zijn gemaakt.