Zojuist heeft mijn macbook het uit het niets begeven
Tot kwart voor 1 niks aan de hand, maar als ik de laptop nu open krijg ik enkel een zwart scherm, waar ik ook op druk. De lichtjes aan de zijkant branden wel gewoon, maar verder maakt hij geen enkel geluid.Volgende week heb ik een belangrijke toets, dus ik ben nu als de dood dat alle samenvattingen verloren zijn... Op internet lees ik verschillende opstarttechnieken, maar wat is veilig? Uiteraard wil ik hier het liefst mee naar een winkel, maar morgen is alles dicht en ik móet leren

Mijn macbook is de afgelopen 24 uur wel een paar keer oververhit geraakt (lees: gedurende vijf minuten flink beginnen zoemen en heel heet worden in de buurt van de cijfertoetsen). Zou dit er mee te maken kunnen hebben? En zo ja, hoe?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
maar het toetsenbord verlichten lukt bijvoorbeeld ook niet.. Dus ik denk dat het meer is dan het scherm alleen.
maar paps vindt hem ideaal)
(kosteloos nieuw logicboard ingegaan)
Binnenkort maar even doen dan!
Dus eh, was dit paniek om niks en had mijn macbook gewoon moeite met Word? Of bestaat er nog steeds een grote kans dat de videokaart aan zijn einde is?
). Artikel staat:
maar hij wordt idd nog steeds wel warm en de vraag is maar hoe lang deze reparatie het nog houdt.. momenteel 6 maanden and counting..