Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
!
Francieen schreef:Ik heb een iPhone 5s en ben er heeel blij mee

Tis even wennen vanaf android naar iphone maar ik wil zelf al niet meer terug
Iris92 schreef:Oke, dat geloof ik dan ook wel weer...
De batterij sterkte van iphone of samsung verschilt nog al het is ook allebei een ander type batterij dus ik vraag me af hoever je kunt vergelijken doormiddel van cijfers...
Cyella schreef:Iris92 schreef:Oke, dat geloof ik dan ook wel weer...
De batterij sterkte van iphone of samsung verschilt nog al het is ook allebei een ander type batterij dus ik vraag me af hoever je kunt vergelijken doormiddel van cijfers...
Iedere smartphone is tegen het eind van de dag leeg. Je zult hem in ieder geval iedere avond/nacht moeten opladen. In dat opzicht zal het dus geen verschil maken. Mijn iPhone 5s is met zwaar gebruik tegen 8 uur 's avonds leeg.
Overigens is Sony kwalitatief zeker verbeterd, maar vooral de waterdichte Sony's hebben problemen van oververhitting en spontane barsten in het scherm(slechte afwerking). Daar zou ik dus niet voor gaan. Qua nummertjes liggen de S5 en 5S soms ver van elkaar, maar de prestaties zijn hetzelfde. Het ligt er dus puur aan welke firmware je wilt(Android of iOS). Als je stabiliteit wilt: iOS. Als je vrijheid wilt: Android.
Iris92 schreef:Cyella schreef:Iedere smartphone is tegen het eind van de dag leeg. Je zult hem in ieder geval iedere avond/nacht moeten opladen. In dat opzicht zal het dus geen verschil maken. Mijn iPhone 5s is met zwaar gebruik tegen 8 uur 's avonds leeg.
Overigens is Sony kwalitatief zeker verbeterd, maar vooral de waterdichte Sony's hebben problemen van oververhitting en spontane barsten in het scherm(slechte afwerking). Daar zou ik dus niet voor gaan. Qua nummertjes liggen de S5 en 5S soms ver van elkaar, maar de prestaties zijn hetzelfde. Het ligt er dus puur aan welke firmware je wilt(Android of iOS). Als je stabiliteit wilt: iOS. Als je vrijheid wilt: Android.
Ik heb altijd android gehad.. Maar hoor van veel mensen die overgegaan zijn naar iOS dat ze niet meer anders willen... zit echt te twijfelen
Maar nooit meer terug willen naar andriod vind ik beetje overdreven
\
ik ben al blij als een dag red

) kunnen met iphone en imacs van alles en nog wat, maar begin nou niet over dat windhoos en 'dat rare groene dingetje wat ze android noemen' want dan komt het nooit meer goed
Anoniem schreef:Francieen schreef:Ik heb een iPhone 5s en ben er heeel blij mee
Ik ook
Zeker wat betreft foto's maken; vind 'm erg fijn om even tussendoor een scherpe foto te kunnen maken, je betaalt er wel een duur prijskaartje voor natuurlijk maar het werkt altijd heerlijk fijnTis even wennen vanaf android naar iphone maar ik wil zelf al niet meer terug
Yonker schreef:Ik heb sinds de zomer een iPhone... wou er eigenlijk niet aan maar moet zeggen adt het prima isMaar nooit meer terug willen naar andriod vind ik beetje overdreven
\
Ook mijn iPhone loopt wel eens vast... de ene dag is de batterij heel snel leeg de ander dag valt het wel mee.... terwijl je hetzelfde doet...
Ik zou een budget nemen en aan de hand daarvan gewoon kijken![]()
Een samsung is goedkoper dan een iPhone in verhouding. Bij een iPhone betaal je gewoon voor de naam. Ze zeggen wel dat de iPhone langer mee gaat...
Heel weekend Cyella????ik ben al blij als een dag red