Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
juudii5 schreef:Nee dat zei de winkel inderdaad! Dat het nooit vast loopt..
Alleen windows of van Apple is tot
aal anders. Eenvoudig ook?
Macbook air was ik idd voor aan het kijken.
11 or 13 insch scherm. Of hoe schrijf je dat haha
haha 

MarlindeRooz schreef:Sinds ik een macbook heb ben ik om.
Het WERKT gewoon, hij is altijd snel en loopt NOOIT vast.

MarlindeRooz schreef:Als ik nu weer een windows voor mijn neus heb dan heb ik zoiets van eeeh oja, hoe ging dat ook alweer.
Mac is veel logischer dan windows.
. dancer_ schreef:Ik heb een asus van de nseries. Met Windows uiteraard. Ik blijf erbij dat het gewoon een kwestie van smaak is. Ik zou nooit een macbook kopen en de meeste mensen met een macbook zouden nooit een Windows of wat dan ook willen. Ik kan ook hele video's renderen, high speed downloaden zonder dat ie vast loopt. Dus ik denk dat het gewoon ligt aan hetgeen jij fijn vind werken!

dancer_ schreef:MarlindeRooz schreef:Als ik nu weer een windows voor mijn neus heb dan heb ik zoiets van eeeh oja, hoe ging dat ook alweer.
Mac is veel logischer dan windows.
En ook dat is persoonlijk. Ik vind mijn Windows (8.1) zo eenvoudig als het maar zijn kan. Misschien was Windows van 10 jaar geleden dat niet maar nu vind ik het easy as what.
MarlindeRooz schreef:Sinds ik een macbook heb ben ik om.

gelukkig heeft mijn neef alle basisdingetjes uitgelegd, verder alles op google gevonden. Ik wil niet anders meer!
. Hier een 3x terug gestuurd wat een onding uiteindelijk geld.terug en wat anders gekocht. Winkel snapte er ook niks van ze kregen laatste tijd geregeld kapotte mac book airs terug. MarlindeRooz schreef:Sinds ik een macbook heb ben ik om.
heb hem al een paar keer vast gehad. Dit door de nieuwe updates, voornamelijk mavericks vond ik niet zo best. Of als ik te veel zware programma's tegelijk draaide.