Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Inmiddels staat er bijna 10.000 op 
. Gelukkig is de dealer op loopafstand dus ze hebben het meteen voor me gefixt. Een onderhoudsbeurt is ongeveer 65,- maar omdat er iets gefixt moet worden was ik 100,- kwijt.
Ik had voor nog geen tientje een volle tank.
. Dat heb ik toen nagevraagd, dat was als je voor een bepaalde(ik geloof 1985) geboren was toen geldig. Mijn broer mocht hem zo ophalen, en ik (1987) niet en daar baalde ik van kostte namelijk wel wat het examen. Dus dan zou TS in of voor 1985 geboren moeten zijn. Zou dus wel even eerst daarover navraag doen voor je er zo opstapt.
Mioux schreef:Jawel. Dat heb ik toen nagevraagd, dat was als je voor een bepaalde(ik geloof 1985) geboren was toen geldig. Mijn broer mocht hem zo ophalen, en ik (1987) niet en daar baalde ik van kostte namelijk wel wat het examen. Dus dan zou TS in of voor 1985 geboren moeten zijn. Zou dus wel even eerst daarover navraag doen voor je er zo opstapt.
die gaat niet zo hard meer, al helemaal niet met tegenwind. Mioux schreef:Jawel. Dat heb ik toen nagevraagd, dat was als je voor een bepaalde(ik geloof 1985) geboren was toen geldig. Mijn broer mocht hem zo ophalen, en ik (1987) niet en daar baalde ik van kostte namelijk wel wat het examen. Dus dan zou TS in of voor 1985 geboren moeten zijn. Zou dus wel even eerst daarover navraag doen voor je er zo opstapt.

Ik betaal per maand €20 verzekering (allrisk) en tank ongeveer 4x per maand voor €7. Onderhoud kost gemiddeld €100 per jaar.
En ik heb een mandje laten plaatsen voor wat extra ruimte en ik heb er nu winterbanden onder zitten.