Ik moet nog tot Juni en heb nog nooit een andere telefoon dan samsung gehad maar ik denk dat ik er nu echt mee kap.
De beste plek voor deze telefoon is ergens in een steegje tegen de muur. Deze telefoon zou ik zelfs niet aan mensen geven die het minder hebben, omdat het enige wat ze dan 'meer' hebben een heleboel frustratie is en waarschijnlijk een depressie als gevolg.
Mijn anderhalf jaar oude vriendje heeft namelijk al een paar tikjes gehad van sommige straatstenen, muurtjes, tafelhoeken, stoepranden en ach.. Waarvan eigenlijk niet.
Ik weet niet of bovenstaande de oorzaak is van de klachten, maar wellicht speelt het zeker mee.
Mijn telefoon denkt namelijk dat zijn batterij leeg is. Hij is MOE. Hij valt zelfs zomaar in slaap halverwege de dag.
En als ik hem dan aan de lader doe en dus in zijn bed leg, wordt hij... Je raad het al, INEENS wakker en is hij springlevend!
(42%) Soms is hij ook heel eigenwijs. Hoewel ik zijn baas en dis bestuurder ben, eist hij soms zijn rust op waardoor hij mij berichten laat lezen als: Internet is gestopt, Camera is gestopt, WhatsApp is gestopt.
Hierdoor ben ik dus verplicht hem met rust te laten tot dat hij zelf aangeeft er weer klaar voor is. (Ineens uit het niets allerlei lampjes laten knipperen terwijl er loos alarm is.)
Buiten al die dingen om is het ook nog eens een vreselijke aandacht trekker. Als ik hem even niet gebruik en in mijn zak of tas heb zitten, komen er de meest wildste en vreemdste geluiden naar boven. ZELFS als ik hem verplicht om STIL te zijn en als dat dan echt niet kan, te trillen! Maar zelfs dat is vaak te veel gevraagd.
Wie het er nog meer de grootste k&#t telefoon van de eeuw genaamd de Samsung Galaxy S3?
Edit: Sorry van de eventuele typfoutjes. Ik heb dit namelijk op mijn telefoon getypt en tja... Die heeft zo zijn kuren. Lang verhaal...
Sinds vorig jaar oktober heb ik de S4, echt een top ding.. Tot de laatste paar maanden. Ik krijg ook elke keer "internet is gestopt", "app is gestopt", "blabla is gestopt", "geheugen vol" (eehm nee?).. Soms is hij zo vervelend, dat het touchscreen het gewoon niet meer doet? Even scherm vergrendelen en weer aan zetten en hij doet het weer..

Ik heb hem 1,5 jaar maar heb al 4 jaar lang het model S3 (met 3 verschillende telefoons)
Uiteindelijk meestal niet duurder en soms zelfs goedkoper.

Verder doet ie het nog prima, zelfs na veel vallen.