Hij roept dat ie vol is terwijl dat niet kan, hij roept dat hij aan het opladen is terwijl dat niet zo is, hij roept dat hij niet aan het opladen is terwijl ie dat wel is (en de batterij ook oplaadt). Ik word er helemaal gek van. Het enige wat lijkt te helpen is de batterij er helemaal uithalen en weer opnieuw erin doen.
Goed.
Ik heb gebeld met de telefoonwinkelmeneer. Vroegah kon ik daar nog naar toe en hielpen ze me. Nu was het: maak maar een backup via Samsung Kies en zet m maar terug naar de fabrieksinstellingen. Dat zal je probleem wel zijn. Werkt het nog niet moeten we m opsturen.
Maar ik durf niet.

Ben zo bang dat ik echt het hele ding leeg gooi en alles kwijt raak omdat die backup niet werkt.
Heeft iemand hier ervaring mee? Iemand die me er doorheen kan praten?
Bij mij heeft het wel gewerkt, ik moest alleen alle apps opnieuw installeren maaaaar ik had wel al mijn foto's, muziek en zelfs whatsapp berichten nog 
Je hoort van heel veel mensen dat ze na 1 1/2 tot 2 jaar moeilijk gaan doen. Ook bij mijn oude Ace 2, mijn zusjes hun S3 mini's en mijn vader zijn S3.
Ondanks mijn sd kaart. Hij pakt gewoon die sd kaart niet. Is een probleem dat wel vaker voorkomt als ik google mag geloven.