Mijn vriend en ik krijgen 1 December de sleutel van ons nieuwe paleisje en dat wilde ik met jullie delen!
Aankomende zondag 2 weken geleden ben ik naar het bos geweest samen met een stalgenootje en de dochter van onze stalhouder.
Nou is het zo het geval dat het ouderlijk huis van onze stalhouder verhuurd wordt.
De beste man is 69 en zijn opa's vader heeft nog in dat huis gewoond (om jullie even een idee te geven hoe oud het huis is
).Nou vroeg ik eigenlijk voor de grap wanneer de huidige huurders het huis zouden gaan verlaten, waarop ik het volgende antwoord kreeg: "de eerste week van december".
Jullie begrijpen later in dit topic waarschijnlijk wel waarom ik zowat flauw viel van geluk.
Bij navraag of er al nieuwe huurders in beeld waren en dit niet het geval bleek te zijn heb ik te kennen gegeven dat ik en mijn vriend het huis graag zouden willen huren! Mijn vriend wist op dat moment nog van niks
.Eenmaal thuis gekomen na een rit van welgeteld 7 minuten met de auto
, (ik dacht dat ik thuis niet meer zou halen
)Mijn vriend ingelicht en die was ook meteen enthousiast!
Aankomende maandag krijgen we de sleutel en hebben afgelopen donderdag het vinyl al mogen laten opmeten alsook de gordijnen.
Het huis heeft 4 slaapkamers waarvan een op zolder die we ook als zolder gaan gebruiken, 3 slaapkamers op de begane grond. Een badkamer met bad, douche en een 2e toilet.
Een leefkeuken en bijkeuken (voorheen het deel) van beide 15 m2, een woonkamer van 32 m2 met houtkachel.
Een enorme schuur en leuk tuintje.
En zowat het leukste van alles: Mijn paard staat nu zowat in de achtertuin!
50 meter verderop in de wei.Bij deze wat foto's van niet al te beste kwaliteit , maar om jullie toch alvast een beeld te geven:

Precies achter het huis zijn de stallen en een stukje verderop de wei!

de woonkamer vanaf de achterkant van het huis gezien

Vanaf een andere hoek.

Vanaf de voorkant genomen halverwege het huis. Achterin zie je de deur naar de 1e slaapkamer.

De badkamer.

De gang die aan de achterkant van het huis zit aan de linkerkant van de woonkamer met links achterin de badkamer. Links voorin de trap naar de zolder en rechts twee slaapkamers.

de tuin.

Glijbaan wordt nog weggehaald.

de keuken, wel netjes maar niet onze smaak.

Het deel (bijkeuken en links tevens ingang tot het huis staat net niet op de foto) de andere deur is de wc.

Een klein gedeelte van de schuur.
Ik hoop dat jullie net zo enthousiast zijn als wij!
inmiddels zijn de gordijnen, het vinyl, de meubels en al een vloerkleed besteld!