Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Anoli schreef:dorientjuh schreef:Ja ik dacht dat dat 'uiterlijk' er misschien wel op stond vanwege meer willen verdienen terwijl het eigenlijk niet nodig is.
Precies!
Je moet alleen altijd je distributieriem in de gaten houden als je auto die heeft.
Dungen schreef:Anoli schreef:
Precies!
Je moet alleen altijd je distributieriem in de gaten houden als je auto die heeft.
En je olie,accu,bougies,kabels,remmen,banden etc. Etc. Kan je wel zeggen dat is niet nodig maar als je een goede auto hebt en je wil hem goed houden.. ? Als je een aftrapbak hebt is het wat anders maar als je nog een jaar of tig met die auto wil doen.

Anoli schreef:Ik heb ook een goede auto en na 3 jaar is hij nog steeds goed
Olie kan zoals gezegd langer mee dan de garages altijd beweren, accu en remmen en banden kun je zelf ook in de gaten houden. Bougies en kabels en etc zijn dingen die wat moeilijker te checken zijn, maar ook daar hoeft echt niet elke keer een grote beurt voor gedaan te worden.
Mijn vader is automonteur geweest en daarom spreek ik er misschien makkelijker over. Maar goed mijn mening is dat de (meeste) garages iets te graag een grote beurt uit willen voeren.
dorientjuh schreef:Ja ik dacht dat dat 'uiterlijk' er misschien wel op stond vanwege meer willen verdienen terwijl het eigenlijk niet nodig is.