Welke provider voor internet+televisie?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Condor

Welke provider voor internet+televisie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-14 17:11

Hoi bokkers!

Hoop dat ik goed genoeg gezocht heb, zag hier zo gauw geen topic over.

Mijn vriend en ik gaan samenwonen per 1 november, en eigenlijk wilde ik dit soort dingen al lang geregeld hebben. Maar dat heb ik dus niet, want ik zie door de internet+televisie providers het bos(de tv? :+ ) niet meer.
We zijn op zoek naar een niet te dure, maar wel stabiele provider. Het internet hoeft niet supersnel te zijn, als het maar niet te langzaam is. (Jaja, heel duidelijk :Y) ) en wb de televisie hoeven we niet 5000 zenders te hebben. Gewoon de standaard en eventueel een leuke filmzender erbij ofzo...

Wie o wie heeft de gouden tip voor mij? We zaten zelf te denken aan een abonnement van ongeveer €40 tot €50 per maand.

Alvast heeeeel erg bedankt, ik kom er echt niet uit :')

Bagheera_206

Re: Welke provider voor internet+televisie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 17:19

En je hebt natuurlijk ook Horse & Country TV nodig. :+

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-14 17:21

Bagheera_206 schreef:
En je hebt natuurlijk ook Horse & Country TV nodig. :+

Uiteraard, hoe kon ik dat nou vergeten. Hoe durf ik. Zul je zien dat ik heel Bokt weer over me heen krijg :')

Haha nee om eerlijk te zijn, zit ik sowieso eigenlijk bijna helemaal een beetje nooit voor de tv.. En vriendlief ook niet heel veel. Dus die extra zenders en xxx en blablabla hoeft echt niet allemaal. Ik wil gewoon een goede provider zonder al te veel storingen en dat ook nog eens zonder m´n bankrekening leeg te roven.. -O-

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 17:23

Welk gebied zit je? In een stad of buitenaf? Heb je beschikking over Ziggo of UPC?

Kitty_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 17:24

Kies voor de kabel of glasvezel. Met ADSL heb je meer kans op trager internet en storingen.

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 17:30

Djonah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 17:31

Telfort is een goede goedkope provider als je dat via de telefoonaansluiting kan doen.

TeSzZz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 17:31

Wij zitten bij upc en daar ben ik heel blij mee! Snel internet, genoeg zenders en ook in HD en de digitale recorder blijken we toch wel regelmatig te gebruiken.

In het vorige huis hadden we geen kabel dus zaten we bij tele2, adsl en dat vond ik geen aanrader. Mijn vriend gamed en max 20mbit bleek bij ons ongeveer 6-7 te zijn, en maar 4 als de tv aan stond omdat dat van hetzelfde signaal kwam. Dus dingen liepen vast of iig niet soepel. Daarbij vond ik de hoeveelheid zenders erg tegenvallen.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 17:45

Doe jezelf een plezier en neem geen Ziggo. Mijn decoder was na 3 maanden stuk, vervolgens kon ik hem terug sturen, hebben ze daar het verkeerde type decoder genoteerd, krijg ik na 3 weken(!!!) een verkeerde decoder teruggestuurd.... En nu, 1,5 week later, kan ik nog stééds geen televisie kijken. Wel inmiddels ruim 2 uur aan de telefoon gehangen met Ziggo. Heb geloof ik alle medewerkers nu wel zo'n beetje gesproken....

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 17:54

Welke providers leveren aan jullie adres? Dat is natuurlijk wel makkelijk om te weten. Zelf heb ik bijvoorbeeld onsbrabantnet, waar wij super tevreden over zijn, maar die leveren alleen in brabant.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 17:57

Kitty_ schreef:
Kies voor de kabel of glasvezel. Met ADSL heb je meer kans op trager internet en storingen.

Dat is echt de grootste onzin. Ik heb adsl van telfort en die bevalt mij 10x beter dan kabel internet van ziggo. Met die laatste telkens storingen of heel traag internet, met telfort nergens last van. Heb ik 4 jaar tijd 1x een paar uur geen internet gehad omdat tijdens wegwerkzaamheden een kabel door was gesneden.

Om dus antwoord te geven op je vraag: ik heb telfort internet en interactieve tv. Je krijgt een router en tv ontvanger in bruikleen, dus je hoeft zelf niets aan te schaffen. Bevalt mij heel goed en de prijs is ook nog eens leuk :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 17:59

Als je in Ziggo gebied woont: altijdoveral of gewoongoed :j

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-14 18:17

Holy wat. Kabel? Glasvezel heb ik ook naar gekeken maar dat is hier over het algemeen heel duur. Ik woon in Zuid-Limburg, in Spaubeek. Klein dorpje maar wel zo goed als alles verkrijgbaar.

Maar goed, kabel dus. Als ik bijvoorbeeld naar Ziggo ga, kan ik uit drie opties kiezen, weinig, gemiddeld of veel. Is dat gewoon kabel of waar moet ik naar kijken?

Ik zag hier iemand over Telfort via telefoonaansluiting? We wilden eigenlijk geen vaste telefoon, maar waarom over telefoonaansluiting?

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 18:24

Je kan bij Ziggo het laagste pakket nemen en dan aanvullen met extra pakketten, heb je de keuze uit sport en HBO e.d.
Ik vind wel dat je dan nog duur uitkomt.
Ik heb het laagste pakket met het extra pakket tv voor C&I, ook H&C plus Nat Geo, plus onbeperkt bellen ook naar mobiel maar zit toch rond de €80!

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 18:25

Ik heb zelf Telfort en ben er zeer tevreden over!

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 18:26

Heeft mijn dochter ook en die heeft geen klachten, plus je kan daar alles per maand aanvinken.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 18:34

Ja precies. En goede beeldkwaliteit. Heb een tijd terug ook een poosje Online gehad. Nou dat was me echt niks hoor kwa beeld.

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 18:40

Bij telfort hoef je inderdaad geen ontvanger te kopen, wat ik een pluspunt vind. Opnemen doe je op hun server, je kunt zo veel tegelijk opnemen als je wil. Heel handig. En ze zijn niet duur.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 18:47

Heb even gekeken, ik betaal 55 euro per maand voor tv en internet. Dan heb ik n pluspakket en HBO pakket erbij in.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 18:54

Dit is mijn provider: ik heb al 6 nieuwe decoders gehad en uiteindelijk CI+ modules genomen omdat ze blijkbaar geen werkende decoders kunnen leveren, de 200mb waar ik voor betaal is eerder een kleine 120mb, mijn telefoon ligt er zo'n 5 keer per dag uit en het internet is zo'n 12 uur per dag niet bereikbaar, de tv zenders zijn nooit bereikbaar, we hebben 2 monteurs op bezoek gehad die beiden niets kunnen vinden maar niet kunnen zeggen waar het probleem wél ligt. De buren met dezelfde provider hebben deze problemen ook.

Klinkt dit als een uitdaging? Neem dan UPC.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 18:57

Als je weinig eisen stelt aan de hoeveelheid zendesr zit je bij Ziggo ook prima, als je het laagste pakket neemt, GewoonGoed, dan heb je prima internet, vaste telefonie en basis TV. Is 45 euro per maand.

Je kan ook 5 euro meer doen en AltijdOveral nemen, dan heb je geen telefonie maar wel een stuk sneller internet. Bij deze krijg je gratis een HD Recorder. Bij GewoonGoed alleen een ontvanger. Beide pakketten worden wel gratis bij je aangesloten. De modems die nu uitgegeven worden geven voldoende snelheid door op zowel 2,4 Ghz als 5 Ghz. Zowel ontvanger als recorder zijn van een goed merk en goede kwaliteit.

Zelf ben ik ook Ziggo klant, ik heb het allerhoogste pakket (nu bestaat dat niet meer, Alles-in-1 Extra, 180Mbit, vaste telefonie én basis TV. Uitgebreid met het hoogste TV pakket en ik ben hierdoor tussen de 80 a 85 per maand kwijt, afhankelijk van hoe vaak ik mn vaste telefoon gebruik :+ ik haal bedraad (en draadloos) de maximale snelheid van 180Mbit.

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 18:59

wij hebben KPN interactieve TV in combinatie met internet, voldoet aan jouw eis qua prijsklasse.
Wij zijn heel tevreden ermee, veel zenders, goede kwaliteit, een hd-recorder erbij met mega veel opname mogelijkheden!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 19:01

Izmir_Condor schreef:
Ik zag hier iemand over Telfort via telefoonaansluiting? We wilden eigenlijk geen vaste telefoon, maar waarom over telefoonaansluiting?

Telfort gaat idd via de telefoonkabel, maar je hoeft geen telefoon te hebben of af te nemen bij telfort hoor! Heb ik ook niet namelijk.
Het kastje wat je krijgt (modem/router) sluit je aan op de telefoonlijn, dit kan over het algemeen in de meterkast, en via daar komt het signaal binnen.

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 19:06

Ik zit al jaren bij xs4all. Goede klantenservice, gratis modem in bruikleen, als ie kapot is krijg je een nieuwe zonder problemen, gratis installatie, decoder ook bruikleen als modem Incl opnemen. Stabiel, snel, heb in de afgelopen jaren 3 keer eventjes zonder gezeten vanwege geplande werkzaamheden. Problemen als die er zijn worden snel en vriendelijk opgelost. Basis internet is vlot in up en download. Ik heb zelf pluspakket erbij omdat ik graag alle discovery channels en Syfy kijk. Daar krijg je ook on demand films gratis bij. Daarnaast krijg je gratis mailboxen en gratis virusscanners voor 3 computers (F-secure) is via de telefoon aansluiting maar je hoeft geen telefoon af te nemen (doe ik ook niet)

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-14 19:08

Liselot schreef:
Izmir_Condor schreef:

Telfort gaat idd via de telefoonkabel, maar je hoeft geen telefoon te hebben of af te nemen bij telfort hoor! Heb ik ook niet namelijk.
Het kastje wat je krijgt (modem/router) sluit je aan op de telefoonlijn, dit kan over het algemeen in de meterkast, en via daar komt het signaal binnen.

Oke duidelijk. Ik ben echt een leek. :+

Ik ben aan het twijfelen tussen Telfort of Ziggo. Ziggo is net iets duurder, maar hebben we hier thuis ook en opzich niet heel veel problemen.. Soms ruzie met internet..

Maar nu lees ik van beide enorm veel slechte reviews, help -O-