Nog maar een paar uur!! Welke Iphone, 6 of 6+? Wie ook?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Simbaa

Nog maar een paar uur!! Welke Iphone, 6 of 6+? Wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-14 20:06

Over enkele uren gaan de nieuwe Iphones in de voorbestelling.
Gaan jullie hem ook bestellen? En welke wordt het helemaal? De 6 of 6+?

Zelf weet ik het helemaal niet, dus ik hoopte dat bokkers mij op wat verschillen, voordelen en nadelen zouden kunnen wijzen :D.

ps. Ik weet dat er een centraal topic is, maar dit gaat echt over de verschillen tussen de 2 telefoons en niet over nieuwe besturingssystemen etc :)

Regendans

Re: Nog maar een paar uur!! Welke Iphone, 6 of 6+? Wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 20:08

Ik zat te wachten op de 6 maar ik vind de 5s veel mooier dus ik denk dat ik die maar pak :o

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 20:09

Ik heb nog steeds een hele oude Nokia, die het nog doet en die mag nog even mee. Zit nieteens een camera op. Heb hem 10 jaar geleden voor 50 Euro gekocht. Veel beter voor mijn ecologische footprint om niet mee te gaan met iedere hype voor een nieuwe telefoon, ongeacht hoe hip hij is. En veel beter voor mijn portemonnee....

MarlindeRooz

Re: Nog maar een paar uur!! Welke Iphone, 6 of 6+? Wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 20:10

Ik ga even doorsparen en dan een 5s kopen! :D Maar als ik de keuze had werd het de 6!

Cassidy daar gaat dit hele topic niet over. :?

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 20:10

Dikke onzin dat.
Ik heb huawei zoveel.
Een iPhone 4 is echt een goeie telefoon ik snap niet waarom je zoveel geld zou uitgeven eigenlijk :')

Erin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 20:11

De 6+ is voor zover ik weet groter dan de 6. Dus als je wil dat ie in je zak past, neem dan een 6. Daar zou ik zelf ook eerder voor gaan ;)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 20:11

ZeSteigert schreef:
Dikke onzin dat.
Ik heb huawei zoveel.
Een iPhone 4 is echt een goeie telefoon ik snap niet waarom je zoveel geld zou uitgeven eigenlijk :')

Omdat de Iphone 4 echt enorm sloom is, daarbij kan je binnenkort de iphone 4 niet meer updaten omdat hij dan verouderd is.

stunning

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 20:12

Ohh jaloers dat je hem gaat bestellen! Ik heb nog de 5s, ben ik ook heel blij mee hoor :D. Maar moet nog een jaar met mijn abonnement :P. Vind de nieuwe 6 wel heel gaaf! Denk alleen dat ik gewoon voor de 6 zou gaan, vindt de 6+ toch wel wat aan de grote kant :=. Haha net alsof je met je Ipad aan het bellen bent :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 20:13

Ik snap nooit dat mensen de meute moeten volgen met het nieuwste van het nieuwste.
Ik wil altijd juist een telefoon die niet zoveel mensen hebben, maar die uiteraard wel van goede kwaliteit is. Op dit moment heb ik al ruim drie jaar een Sony Ericsson Xperia Arc en die gaat nog wel een jaartje mee. Scheelt bakken met geld en het is tenminste wat aparts als die dertien in dozijn iPhones waar iedereen mee loopt :o

Anoniem

Cassidy schreef:
Ik heb nog steeds een hele oude Nokia, die het nog doet en die mag nog even mee. Zit nieteens een camera op. Heb hem 10 jaar geleden voor 50 Euro gekocht. Veel beter voor mijn ecologische footprint om niet mee te gaan met iedere hype voor een nieuwe telefoon, ongeacht hoe hip hij is. En veel beter voor mijn portemonnee....

:+ :+
Heb een Samsung Galaxy Advance
Kan alleen maar bellen en foto's maken, als er Wifi is Appen.
Geen feestbok of bundels die opraken.

8nnemiek

Ik vind de goudkleurige 6 echt geweldig <3
Maar helaas moet ik het toch nog minimaal een jaartje doen met mijn 4s.

Persoonlijk vind ik de maat van mijn 4s al prima. De 6 schijnt ook nog prima in een broekzak en in je hand te passen, maar zo'n groot scherm zou ik gewoon niet handig vinden.
Voordeel is dan weer dat je er beter op kan internetten en tekstverwerken.

Er waren verder maar weinig verschillen tussen de 6 en de 6+. Volgens mij alleen die fotostabilisatie.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 20:14

Cayenne schreef:
Ik snap nooit dat mensen de meute moeten volgen met het nieuwste van het nieuwste.
Ik wil altijd juist een telefoon die niet zoveel mensen hebben, maar die uiteraard wel van goede kwaliteit is. Op dit moment heb ik al ruim drie jaar een Sony Ericsson Xperia Arc en die gaat nog wel een jaartje mee. Scheelt bakken met geld en het is tenminste wat aparts als die dertien in dozijn iPhones waar iedereen mee loopt :o

Once you go mac you never go back.
*getypt vanaf een macbooi air, die een rib uit mijn lijf was met mijn loon van 4.84 per uur* :')

stunning

Cayenne schreef:

Gelukkig maar dat iedereen daar in verschilt :D. Ik zou persoonlijk echt niet anders meer willen dan een Iphone en, niet l*llig bedoeld, maar al helemaal geen Sony Ericsson :o, dan zou ik nog eerder voor Samsung gaan..

Cassidy

Cayenne schreef:

_/-\o_

Halleluja to that! Gelukkig iemand die dezelfde mening heeft. :D

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 20:15

MarlindeRooz schreef:
Cayenne schreef:

*getypt vanaf een macbooi air, die een rib uit mijn lijf was met mijn loon van 4.84 per uur* :')

Life is all about priorities. Mijn geld gaat naar mijn paardjes, ipv naar een of andere gadget.

MarlindeRooz

Ik heb nu tijdelijk een samsung galaxy TXT! Alleen voor whatsapp en bokt hartstikke handig! :D Mijn 4s moet een operatie van 100 euro dus not gonna happen...

stunning

MarlindeRooz schreef:

Haha hier hetzelfde alleen dan Macbook Pro :P (verschil moet er wezen he ;) ) En naast me ligt de Ipad Air en de Iphone 5s :P. Was altijd zo blij dat ik nog zo up to date was alle Apple apparaten, helaas is dat vanaf een paar uur niet meer zo _O- :')
Laatst bijgewerkt door stunning op 18-09-14 20:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Weggebokt

Morganlefay schreef:
Cassidy schreef:

:+ :+
Heb een Samsung Galaxy Advance
Kan alleen maar bellen en foto's maken, als er Wifi is Appen.
Geen feestbok of bundels die opraken.

Ik heb ook de advance maar kan toch echt wel meer als dat hoor :')

Sani

Ik ga hem niet los aanschaffen.
Mijn abonnement kan ik pas komend jaar verlengen. Tegen die tijd kan ik in alle rust een keuze maken. Ik wil ze sowieso eerst vasthouden voor ik de keuze maak tussen de 2...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 20:16

Cassidy schreef:
MarlindeRooz schreef:

Life is all about priorities. Mijn geld gaat naar mijn paardjes, ipv naar een of andere gadget.

Scheelt dat ik niet de optie heb om een eigen paard te kopen, vooral qua tijd niet. Iets met een HBO-studie, 2 verzorgpony's en een leasepony waarmee ik mijn zusje begeleid.
En die kan ik niet missen! :D

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 20:16

De iPhone 6 loopt vergeleken met andere smartphones al lekker achter.
Anyway, wachten op iets is altijd leuk dus alvast veel plezier met je nieuwe iPhone!

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-14 20:17

Ja Cayenne ik mag nou eenmaal mijn abonnement verlengen en dan kies ik inderdaad het liefst het nieuwste van het nieuwste. Noem het zonde, maar ik word er zelf gelukkig van :D
Gelukkig hoef jij hem ook niet te nemen en bovendien gaat het topic niet daar over ;)

En jullie zeggen toch de 6 :). De 6+ is misschien toch wat te groot. Zou hem eigenlijk van te voren moeten zien, maar dat gaat helaas niet haha.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 20:19

MarlindeRooz schreef:
Scheelt dat ik niet de optie heb om een eigen paard te kopen, vooral qua tijd niet. Iets met een HBO-studie, 2 verzorgpony's en een leasepony waarmee ik mijn zusje begeleid.
En die kan ik niet missen! :D

Ach, been there, done that. Life is all about time....ooit komt je tijd wel voor een eigen paard. Ik heb er ook 20 jaar op moeten wachten, lang voor moeten sparen en het nodige voor moeten laten. En dan heb ik het niet alleen over geld.

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 20:19

6+ is een beetje te vergelijken met de Samsung s3/4/5 maten..

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 20:20

Cassidy schreef:

Jeetje, hoe oud ben je non? 95? :+
Wat een belachelijke en onnodige reactie.

Mijn kerel zit wel weer te springen op zijn nieuwe speeltje, maar hij zal het toch met mij moeten doen tot hij zijn abonnement kan verlengen.