Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
magda_90 schreef:Of een aparte wekker halen en je telefoon ergens buiten je bereik leggen? Ontspannen voor het slapengaan is voor de lange termijn ook beter. Succes i.i.g!

vuurneon schreef:Jeetje! Typ je dan ook echt leesbare berichten? Pfoe, ik denk even met je mee. Lastig probleem!
Koekeroekus schreef:Geen idee welke app je bedoelt en smsen in je slaap kan vervelend zijn. Maar vind je het niet eng dat je het balkon op loopt? Je kunt er ook af stappen in de slaap. Zou ben ik wel eens uit mijn hoogslaper gelazerd. Dat lijkt me vervelender dan smsen. Kun je er in het algemeen niet wat tegen doen? Therapie ofzo?

.maikeltje schreef:Hoe weet je wat je allemaal gedaan hebt tijdens je slaapwandelsessies? Heb je een camera bij je bed hangen?![]()
En ben je dan niet doodmoe 'S ochtends?
. Of ik vind mijn badjas ineens naast mijn bed ipv aan de kapstok en dan herinner ik me weer dat ik m 's nachts gebruikt heb.muntdrop schreef:Oh dat lijkt me wel heftig zeg. Gaat het om een android of ios telefoon?
(Wel jammer dat je je sleutels niet gevonden hebt)
muntdrop schreef:
Koekeroekus schreef:vuurneon schreef:Bestaat er slaapwandel therapie dan?
Geen idee, misschien eens informeren bij de huisarts? Zou toch wel een oplossing gaan zoeken. Straks bel je de politie omdat je droomt dat je ontvoerd word ofzo.
.
. lrtj_ schreef:Je kan ook je simkaart eruit halen en je wifi uitzetten of iig je netwerk verwijderen.