Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Jody_ schreef:De computer is maar paar maand oud, dus denk niet dat er dan zo snel al rotzooi op staat en McAfee draait ook regelmatig. Computer draait op windows xp.
heb je je updates afstaan?

) Ayasha schreef:De meeste rotzooi komt van windows zelf.heb je je updates afstaan?
![]()
Paar maanden is genoeg om vol te zitten met prul.
morganlefay: waarom zou dat de boosdoener zijn? Mijn ervaring met windows is dat ie alleen maar beter gaat draaien als microsoft zich er niet meer mee moeit verder.
De beveiliging is verder helemaal niet minder. Mcafee draait gewoon nog even goed als er voor. Wat een onzin.
Dat windows toevallig met McAfee werkt als beveiliging betekent niet dat als die idioten besluiten iets niet meer te ondersteunen en geen vervanging aan te bieden, dat je geen beveiliging meer hebt. McAfee is een opzichzelf staande onderneming.
magda_90 schreef:Heb je geen last van zooi op je computer? Ik ben er even de naam van kwijt, maar er zijn vaker topics geweest over geniepige reclame op de meest irritante plaatsen namelijk.
XP is na 98 één van de enige versies die enigszins fatsoenlijk gedraait heeft. Alles wat er na kwam, was ellende in mijn mening.
Dikke paniek om niks... Ja, om verkoopcijfers van de nieuwste ellende omhoog te laten gaan.
Enige is dat ie niet meer aanbiedt om updates te doen (die komen er immers niet meer) maar verder?